ARTIKEL BOMBASTIK

Monday, September 7, 2009

"Cirit birit" Hishamuddin semakin serius !


Setelah tinggalkan "tahi" kepada Muhyiddin untuk selesaikan PPSMI, nampaknya Hishamuddin sepupu PM Najib semakin banyak "cirit-birit".


Jika di awal kenyataan beliau mengenai isu kepala lembu, sempat beliau selitkan bendera UMNO dibalut kepala babi.

Kemudian Hishammuddin sambut dengan permaidani merah dan menatang bagai minyak samseng-samseng UMNO ke pejabatnya di Putrajaya. Di situ beliau keluarkan kenyataan membela aksi perkauman samseng UMNO. Sempat pula mengatakan KDN dan Polis tidak memilih bulu buat siasatan. Beliau bandingkan dengan peristiwa Kg.Pala dimana pemuda MIC juga ditangkap polis.

Kini kenyataan terakhirnya Si sepupu Najib sempat pula menyelit nama PAS dan PKR. Beliau mendakwa yang terlibat dengan demostrasi kepala lembu ada juga orang PAS serta PKR dan akan dedahkan nama-nama mereka dalam masa terdekat.


Sebenarnya Hishamuddin tidak sedar semakin banyak kenyataan media beliau semakin banyak kebodohannya terserlah. Dan semakin banyak "tahi" ditaburnya !
Sebenarnya semua kenyataan beliau lebih menjurus untuk menutup kejahatan samseng-samseng UMNO. Lalu dikaitkan dengan perkara-perkara yang tiada sangkut paut dengan peristiwa yang berlaku. Sedaya upaya sepupu Najib ini cuba padamkan aksi jahat perkauman samseng UMNO dan mengalihkan fokus utama isu.
Malangnya rakyat semakin cerdik. Taktik itu tidak berkesan malah menampakkan kebodohan beliau.
Pelik! Jika rakyat bawa bunga dan lilin di Dataran Merdeka begitu pantas diambil tindakan tetapi orang-orang yang bawa dan pijak kepala lembu yang bersifat perkauman dibiarkan berkeliaran di pejabatnya.
Adakah PMNajib berbangga punya sepupu yang sedang "cirit-birit" ?



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...