ARTIKEL BOMBASTIK

Wednesday, September 2, 2009

Bila Samseng kunjungi Putrajaya....


Hebatnya lakonan Hishamuddin bersama samseng-samseng UMNO yang mengadakan perarakan kepala lembu Jumaat lalu. Selepas selesai satu episod, episod baru pula mulakan penggambaran. Seterusnya episod penamat pula.

Kita lihat kronologi ini :

1) Samseng UMNO berarak kepala lembu.

2) Hishamuddin "buat-buat" marah dan akan ambil tindakan terhadap samseng-samseng, dan sempat selitkan bendera UMNO dibalut kepala babi.

3) Hishamudin buat perjumpaan dengan samseng-samseng UMNO di pejabatnya di Putrajaya.


Lepas ini, Hishamuddin akan angkat dirinya yang pandai selesaikan masalah kuil itu. Dan akan kata MB Selangor dan Kerajaan PR tidak pandai tadbir negeri. Lihatlah nanti.


Sepatutnya polis Selangor dah boleh tangkap samseng-samseng UMNO belaan Noh Omar dan Khir Toyo tatkala mereka masuk pejabat Hishamuddin. Tapi sayangnya Ketua Polis Selangor cakap nak siasat dulu dan 1001 dolak dalih.


Dah ada bukti gambar-gambar samseng dalam akhbar. Sikap polis begitu double standard berbanding ketika bertindak keatas Perhimpunan di Batu Burok. Mereka siarkan gambar-gambar orang ramai yang terlibat dengan perhoimpunan Bersih itu begitu cepat dan meluas.


Tapi bila kena batang hidup samseng UMNO, polis menjadi 'menikus" !


Kedatangan samseng-samseng UMNO ke pejabat Hishamuddin begitu diraikan. Seperti layanan tetamu istimewa. Tiada semburan gas, air, tangkapan dan belasah dari polis buat samseng-samseng pencetus semangat perkauman, keganasan dam mafia.


Oh ya... Cik Sham tak ajak samseng-samseng UMNO berbuka ke ?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...