ARTIKEL BOMBASTIK

Sunday, December 27, 2009

"Sumpahan" Masjid Bujal menghambat Mat Said.


Nasib malang MB Terengganu Ahmad Said terus berpanjangan. Sebaik sahaja Mat Said pijak bumi Penyu dari Tanah Suci Mekah, "sial dan sumpahan" terus menjamah Mat Said. Peristiwa " keruntuhan" bersambung kembali.



Kini Kuala Berang wilayah Rosol Wahid penentang "wahid" terhadapnya pula menerima bala.

Terminal Bas Kuala Berang runtuh pula.


Bermula Stadium Sultan Mizan Gong Badak kemudian Masjid Batu Putih Kemaman dan terkini Terminal Bas Hulu Terengganu.


Nampaknya Mat Said terpaksa menerima nasib malang ini angkara Kerajaan Deris dulu. Deris yang "berak", Mat Said terpaksa suci dan basuh "tahi " Kerajaan Deris. Semua projek yang runtuh itu adalah diluluskan oleh Kerajaan Deris.
Banyak projek hebat berlaku zaman Kerajaan Deris. Antaranya seperti Masjid Kristal, Stadium Sultan Mizan, Taman Tamadun Islam dan Monsun Cup.
Tetapi yang "paling hebat" ialah merobohkan tempat orang Islam solat, Masjid Bujal dalam Mukim Kijal tempat Mat Said jadi ADUN.
Mat Said pernah ajak ADUN Wakaf Mempelam "bergocoh" , bila ADUN Wakaf Mempelam mengibaratkan Kerajaan Deris lebih jahat dan zalim dari rejim Zionis Yahudi kerana meroboh Masjid Bujal.
Sekonyong-konyong Mat Said bangun ajak bergocoh.
Sekarang tiba saatnya Mat Said terima "pembalasan Tuhan" !


Rasanya banyak benda telah dibuat Mat Said untuk buang "sial dan sumpahan"nya. Antaranya ambil "berkat" Ustaz Harun Taib melalui pembelian kambing Boer. Dan yang terkini pergi mengerjakan haji. Pun sial dan sumpahan masih menghantui Mat Said.


Mungkin selepas ini Mat Said pergi jumpa Dr Haron Din pulak !


Hoi Mat Said ! "Sial dan sumpahan" itu hanya dapat diubati jika kamu bina semula Masjid Bujal. Itu sahaja penawarnya.


Dipercayai runtuhan demi runtuhan bakal berlaku di bumi Penyu selagi Mat Said tidak bina semula Masjid Bujal.


Mungkin anda tak percaya. Tapi saya yakin dan percaya. Sama-sama kita lihat!
Kepada Mat Said yang saya kasihi, bermuhasabalah dan bertaubatlah. Jika Khalid Al Walid yang menjadi punca kekalahan Tentera Islam dalam Perang Uhud boleh bertaubat dan insaf seterusnya Khalid menjadi Wira Islam dalam Perang Mu'tah, apakah Mat Said tidak boleh ?




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...