ARTIKEL BOMBASTIK

Wednesday, April 17, 2013

Doc...anda dah jadi penyapu buruk...



Buat sekiannya kali, Dr Mahathir terduduk dan terkedu apabila Team Najib-Rosmah(NR) tidak melayan permintaannya bahkan menghinanya pula.

Walaupun cuba memuji dam mengampu Rosmah dengan mensyorkan agar buku biografi Rosmah dibaca oleh budak-budak sekolah malangnya Rosmah melihat mengikut sisinya sendiri.

Barangkali bagi Rosmah, Mahathir menyindirnya.

Nah! Rasakan ! Terimalah pukulan "maut" dari team Najib-Rosmah ke atas team Mahathir-Muhyiddin (MM).

Bayangkan pertarungan dan peperangan kedua puak ini sudah lama berlaku. Hanya orang celik politik dapat bayangkan betapa dahsyatnya "peperangan". ini.

Cuba lihat bagaimana team MMn cuba provokasikan tentang huru hara PRU 13. PMNajib membalasnya dengan memberi jaminan keamanan untuk peralihan kuasa.

Kemuncaknya, dikala Mahathir beriya-iya mahu Si Katak Ibrahim Ali bertanding di Pasir Mas, team NR dengan selambanya mengangkat Zul 1/10 sebagai calon di Shah Alam.

Bahkan team NR menghantar anak Mahathir ke"jirat" untuk bertanding di kubu kuat PAS Ayer Hitam, Musuh ketat Mahathir seperti Khairy dan Johari Baharom masih kekal untuk pertahankan kerusi di Rembau dan Kubang Pasu.

Cumanya satu sahaja berita gembira buat Mahathir diambang sore usianya iaitu Pak Lah tidak di calonkan dalam PRU 13.

Ya Allah panjangkan usia Mahathir agar dia dihina sehina-hinanya sepertimana dia menghina insan lain seperti ulamak PAS,Anwar,tahanan ISA dan orang Cina.

Dunia sedang menanti saat Mahathir dipapah naik tangga mahkamah di Putrajaya!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...