ARTIKEL BOMBASTIK

Friday, January 22, 2010

Mungkinkah Serangan 9/11 berulang di KL?


Amerika menggunakan WTC sebagai modal untuk menyatukan rakyat Amerika menyokong kerajaan Bush menentang "pengganas Islam". Dengan mendapat nasihat dari pakar-pakar penasihat Yahudi, Bush merasakan perlunya tempat-tempat yang menjadi mercu Amerika dimusnahkan untuk menarik perhatian rakyatnya sekaligus meraih sokongan politiknya.



Hasilnya pada 11 September 2001, WTC dan Pentagon "dimusnah" hasil perancangan oleh Penasihat Yahudi ke telinga Bush.



Itulah modal Bush untuk menyerang Afghanistan dan Iraq. Dan seterusnya diikuti "pengikut-pengikut"nya seluruh dunia termasuk Dr. Mahathir. Tahun 2002, Mahathir mula patuh arahan "ketua"nya Bush untuk menangkap "pengganas Islam" lalu menyumbatnya dalam Kem Kemunting. Mahathir juga "mencipta" rompakan senjata Al Maunah untuk memburukkan Gerakan Islam.



Perangai jahat Bush hasil nasihat Penasihat Yahudi menjangkiti Pemimpin-Pemimpin seluruh dunia terutama yang membabitkan Negara Islam.



Lihatlah di Pakistan. Serangan bom keatas masjid-masjid. Ini semua bukan kerja "pelampau" agama tetapi hasil "seni" orang politik untuk mengekalkan kuasa! Walaupun nyawa rakyat jadi taruhan. Hal yang sama berlaku di Selatan Thailand. Amat mustahil serangan keatas masjid dan madrasah dilakukan oleh "pengganas Islam". Ini semua permainan politik Sang Penguasa untuk terus berkuasa.



Kita bimbang sekiranya serangan keatas Gereja kemudian akan disusuli serangan keatas surau dan mungkin selepas ini masjid pula jadi mangsa adalah "sama jenis permainan" dengan apa yang berlaku di WTC, Pentagon, Karachi dan Pattani.



Lebih-lebih lagi jika Sang Penguasa Putrajaya mengambil khidmat Penasihat Yahudi untuk pulihkan imej bagi meraih sokongan rakyat.



Moga-moga Menara KLCC maupun PWTC tidak menjadi "permainan terakhir" Sang Penguasa sepertimana WTC oleh Bush !




1 comment:

Unknown said...

ziarah. kalau kerajaan kaya dan untung berlipat ganda. boleh jadi kot?.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...