ARTIKEL BOMBASTIK

Thursday, June 6, 2013

Jangan turun jalanraya tetapi jom turun beli cincin dan tas tangan!



Wanita Malaysia sudah bebas dan tidak perlu turun ke jalan raya demi memperjuangkan perkara yang mereka kehendaki, kata isteri perdana menteri, Datin Seri Rosmah Mansor.

Menurutnya, wanita di negara ini sangat bertuah apabila Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak sendiri menegaskan bahawa beliau mesra wanita.

Beliau berkata demikian dalam forum Global Summits of Women yang turut disertai wanita pertama dari Laos, Namibia dan Zambia.

Dalam forum itu juga, Rosmah turut menepis tuduhan yang mendakwa beliau "menguasai" tindakan suaminya.


Hebatnya Rosmah mempertahankan serta puji suaminya depan First Lady-First Lady macam dia.

Siap beri nasihat agar wanita Malaysia tidak perlu turun ke jalan raya untuk membantah.

Ingatkan Rosmah "membebel" depan First Lady Mesir....First Lady Tunisia atau First Lady Amerika Syarikat, Korea atau Britain

Rupanya depan First Lady negara Laos, Namibia dan Zambia. Barangkali anda tidak tahu di mana kedudukan negara tersebut.

Hatta barangkali Rosmah pun sendiri tidak tahu. Bukan Rosmah jahil geografi tetapi ketiga negara tersebut bukanlah termasuk senarai negara yang ada menjual beg tangan yang mahal-mahal!

Satu lagi....barangkali Rosmah mahu menyeru wanita Malaysia jangan turun jalan raya tetapi turun ke gedung-gedung mewah di Dubai,New York,Paris untuk beli beg tangan dan cincin !

Masih ada lagi kedengan suara keramat  Rosmah selepas PRU 13...selepas Najib kehilangan majoriti......ingatkan telah ada Penasihat Najib bagi nasihat dan tazkirah padanya.

Peliknya, masih tidak serik-serik lagi...........

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...