ARTIKEL BOMBASTIK

Wednesday, February 3, 2010

Hantar Anwar segera ke penjara......buang masa !





Pebicaraan Anwar telah bermula. Sel di Penjara Kajang juga mungkin telah dibersihkan untuk menerima "tetamu baru".








Itulah hakikatnya. Dalam suasana Malaysia terkini, Majoriti Hakim Malaysia yang suka mengunyah cokelat "HACKS" . Undang-undang umpama peraturan rimba. Yang jahat dianggap baik. Yang rasuah dianggap hero. Pembunuh dianggap pemimpin. Pelapor rasuah di sumbat dalam penjara manakala perasuah berjoget sakan dengan hasil rasuah.




Skandal AK Lingam membuktikan "kehebatan dan ketelusan Sang Hakim " kita . Apa lagi yang boleh di harapkan dari Istana Kehakiman kita ! Sekadar "sakit hati" yang melampau..





Amat mustahil Anwar bakal bebas. Perbicaraan Anwar adalah pentas "melondeh" segala tubuh badan Anwar. Siri mengaibkan Anwar bermula kini . Dulu Mahathir kini Najib.




Jika kes Altahtunya, Razak Baginda "di hantar" ke London sebagai manusia "mulia" kini Anwar bakal di"hantar " ke bumi Kajang sebagai manusia "hina".




Permintaan Anwar untuk membawa Najib dan Rosmah sebagai sapena ke Mahkamah umpama "memasukkan unta dalam lubang jarum" !




Tidakkah Anwar tidak mengetahui jawatan PM Malaysia mempunyai 1001 kekebalan ? Kekebalan Mahathir semasa kes pertama Anwar membuktikannya. Apatah lagi PM Najib yang punyai "Sang Bini " yang menguasainya. Mustahil Najib dan Sang Bininya menjejak kaki tangga Mahkamah.




Bahkan ada orang berani mempertaruhkan jarinya agar dipotong jika sekiranya Najib dan Rosmah "mencemar duli" menuju Mahkamah !




Buat apa "buang masa dan duit rakyat" bicarakan skrip yang sudah siap ?
Anwar, bersabarlah sepertimana Nabi Yusuf bersabar........


1 comment:

Uwais Qarny said...

http://uwaisqarny.blogspot.com/2010/02/ustaz-nasharudin-mat-isa-di-jemput-dr_04.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...