ARTIKEL BOMBASTIK

Friday, January 16, 2015

Peluk Cium: Gelikah Syed dipeluk Rosmah?




Pelik juga melihat spesis UMNO yang mengampu.Sampai peringkat tolak halal haram semata-mata untuk mengampu.

Inilah yang berlaku pada Ketua UMNO Cheras yang berketurunan Syed.Adakah patut beliau menghalalkan hukum yang jelas haram semata-mata untuk mengampu dan pertahankan kesalahan yang jelas.

Dengan menganggap isteri PMNajib umpama ibu kepada Lee Chong Wei yang membolehkan Rosmah "halal" peluk Chong Wei sesuatu yang tersangat "jahil,bodoh dan tolol". Dengan siapa tuan Syed berguru? Dengan Abu Jahalkah?

Ketua UMNO Cheras itu dengan bangganya mengulang kembali kata "keramat" Rosmah yang menganggap beliau Ibu kepada 28 juta rakyat Malaysia kerana ambil berat kebajikan rakyat Malaysia.

Rosmah anggap dia "ibu" tetapi majoriti rakyat anggap beliau "biawak hidup" yang terpaksa dipikul oleh rakyat.Manakala Si Syed itu pula mengampu dan memberi"lesen besar" kepada Rosmah untuk peluk sesiapa sahaja kerana beliau adalah "ibu" rakyat Malaysia.

Kita tunggu Rosmah peluk Tuan Syed.Gelikah beliau dipeluk "ibu" rakyat Malaysia?

Ini "pandangan yang menyesatkan". Mana Majlis Fatwa?.


2 comments:

armal said...

Syed ni kalau mengejack bukan sikit2. Dia punya jack sampai terbalik kereta.

Anonymous said...

MAMAT DGN BETINA PUAK NI MANA PEDULI INI SEMUA JANJI DANA NEGARA DEPA BOLEH SAPU DAN SONGLAP ITU AGENDA YANG MESTI.BANJIR KE.BUNUH KE TARA PEDULI.SEMUA MACAI MACAI NI JADIKAN BARUA MEREKA UNTUK MENJALANKAN PERBUATAN MEREKAYANG MENZALIMI RAKYAT SERTA NEGARA.KEMUDIAN PURA PURA BAIK SERTA DISOKONG OLEH BARUA BARUA.INI BUKAN PERKARA BARU OLEH PUAK PUAK NI.JADI SAMA SAMA KITA DOAKAN SEMOGA ADA AKAN TIMBUL NYE RAKYAT YANG BERANI BERJUANG SAPERTI DI SYRIA MAU PUN LIBYA SAPERTI MAMPOSNYE MUAMAR GADAFI YANG KEJI TU.PENJENAYAH YANG BERKUASA INI DIBELA OLEH PUAK POLIS PEGUAM NEGARA SERTA BEBERAPA AGENSI KERAJAAN YANG TELAH DI AJARKAN TIDAK MENHUKUM EREKA.INI TAK UBAH SAPERTI DIMEXICO

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...