ARTIKEL BOMBASTIK

Friday, August 16, 2013

MESIR KINI : Ada orang sorok muka dibelakang tukul dan sabit karat!



Seperti yang dijangkakan, Tentera Mesir bertindak ganas ke atas penyokong demokrasi dan Presiden Morsi sebaik sahaja Ramadhan berlalu.

Dianggarkan 5,000 menjadi syuhada' akibat tindakan ganas Tentera dan polis Mesir. Masijid dan hospital di bakar dalam keadaan manusia ada yang terperangkap di dalamnya.

Barangkali ketika saat Mesir menangis dan terbakar, kerabat-kerabat Saudi sedang melaga-lagakan gelas penuh champagne berlatarbelakangkan Kaabah tanda kesyukuran persis sewaktu Abu Jahal dan sekutunya merayakan kejayaan mereka membunuh keluarga Yasser!

Manakala golongan yang mengaku Salafi pula kemerahan wajah mereka tanda malu yang amat sangat akibat diperbodohkan oleh kerabat Saudi.Mahu tutup muka dengan jubah putih tetapi ternampak seluar dalam mereka!

Di Malaysia pula,barangkali yang gembira tentunya Hishamudin Rais@tukar tiub(TT). Mengapa tidak?
Beliau tentunya bangga yang membunuh rakyat Mesir adalah pendukung fahaman Nassierisme, Gamal Abdel Naseer.

Selama ini Hishamuddin yang asyik khayal dengan "ayat-ayat cinta" Tamarod , bajak dan Melayu diperbodohkan tentunya "sujud syukur" atas pembantaian itu.

Peliknya Hishamudin ini asyik ajak @hasut@provokasi anak muda turun ke jalanraya tapi tidak pernah dibantai polis.Adakah beliau agen peliharaan SB yang bertugas untuk memprovokasikan anak muda bertindak ganas?

Lihat sejarah 1974, apabila Anwar Ibrahim ditangkap,Hishamuddin senang lenang lari keluar negara dan hidup senang di sana.

Cuba perhatikan "ayat-ayat cinta" dalam blognya tukartiub....ada kalanya menghasut.Ada kalanya memperlekehkan Gerakan Islam dan mengagungkan sosialime dan komunisme.

Cuba cari sebaris ayat dalam blognya tentang kritik terhadap Lenin,Karl Marx, Russia,USSR,Cuba,Korea Utara. Tiada!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...