ARTIKEL BOMBASTIK

Tuesday, December 18, 2012

Dah puas?



Isu parti yang kalah teruk dalam PRU 12 di Pulau Pinang hingga kehilangan jawatan Ketua menteri  membawa samsengnya dari Negeri Sembilan mengulang apa yang telah di buat oleh musuh ketatnya dalam BN iaitu MCA kira-kira 20 tahun yang lalu.

Bezanya dulu MCA mencabar dengan rancangan mengadakan pesta minum arak  khalayak ramai di Kota Bahru manakala GERAKAN menghantar "samsengnya" dari Negeri Sembilan untuk gunting rambut di Serambi Mekah.

Kedua parti perkauman BN merangkap teman sehati sejiwa UMNO itu mengadakan pesta arak dan gunting semata-mata meraih undi Cina.

Ketika MCA beriya-iya adakan pesta arak, TG Nik Aziz sekadar memberi ulasan lebih kurang berbunyi, " buatlah...minumlah bertong-tong arak hingga pecah perut......"

Kita tunggu pula komen TG Nik Aziz terhadap perangai samseng dan kebudakan GERAKAN.

Barangkali selepas isu arak dan salun, puak MCA dan GERAKAN bakal mahu pula "aksi zina" di benarkan di khalayak ramai.

Agaknya siapa pimpinan MCA dan GERAKAN yang sudi buat "aksi demo itu". Barangkali Chua Soi Lek antara calon popular untuk lakukan aksi demo tersebut.

 Arahkan seluruh pimpinan lelaki MCA dan GERAKAN turun ke Kota Bahru untuk buat aksi itu. Ambillah perempuan GRO warga China yang bersepah di seluruh negara untuk berpasangan dengan pimpinan lelaki MCA dan GERAKAN.

Tentunya yang bakal paling gembira dengan aksi itu isteri-isteri pimpinan kedua parti tersebut !

Buruknya moral puak MCA dan GERAKAN ! Semuanya akibat dipimpin oleh yang rosak moral.

Pepatah Cinia ada berkata, Buruknya ikan berpunca dari kepalanya! Kepala itu bermakna pimpinan.






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...