ARTIKEL BOMBASTIK

Tuesday, February 21, 2012

Keris Telanjang dan David Star.: Sehati sejiwa.


Kenyataan anak Mahathir yang kalah kerusi Ketua Pemuda tentang perhubungan dengan Israel amatlah mengejutkan rakyat Malaysia.


Selama ini rakyat disensasikan dengan kenyataan Anwar tentang wawancara dengan WSJ. Bertubi-tubi Anwar dikutuk. Rupa-rupanya UMNO lebih lunak dan mesra dengan Regim Zionis.


Sebarang hubungan dengan rakyat Regim Zionis samada politik ,ekonomi, ketenteraan, keselamatan adalah satu pengkhianatan terhadap rakyat Palestin.


Adakah kita tidak tahu bahawa semua syarikat Zionis adalah penyumbang utama kepada Regim Zionis yang mana sumbangan itu digunakan untuk membunuh rakyat Palestin.


Jika syarikat-syarikat Zionis seluruh dunia seperti Starbucks yang beroperasi di Amerika boleh menyumbangkan kewangan kepada Regim Zionis apatah lagi syarikat yang beroperasi di Israel yang mana syarikat Malaysia boleh berdagang dengan mereka dengan izin Kerajaan UMNO Malaysia.


Inilah celakanya UMNO. Demi ekonomi dan duit mereka sanggup khianati perjuangan rakyat Palestin.


Celakanya UMNO, dalam keadaan rakyat Palestin dizalimi di Gaza , Kerajaan UMNO dengan senang hati membenarkan hubungan dagang dengan Regim Zionis.


Wajah-wajah manusia bernama Mahathir, Mukhriz, Najib, Zahid antara manusia yang punya dua wajah. Ada harinya berwajah keris telanjang dan ada harinya berwajah David Star !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...