ARTIKEL BOMBASTIK

Wednesday, March 23, 2011

Awas Anwar! Ada baki 98 orang lagi pelacur ...


Dua minggu selepas tsunami 9 richer melanda Jepun, tiba-tiba "tsunami" melanda bumi Malaysia. Jika tsunami melanda Jepun menimbulkan kesedihan, kehibaan dan kesayupan kepada penduduk Malaysia(kecuali Rosmah dan Berita Harian), kali ini "tsunami" ciptaan UMNO/APCO bakal menghasilkan "gelombang Dataran Tahrir" buat rakyat Malaysia!


Ketika skrip "liwat" Anwar bakal tidak menjadi dan memungkinkan Anwar bebas, tiba-tiba Rahim Tamby Chik dan Geng Tnya berjaya mencipta skrip barunya. Malangnya "perut buncit" mengagalkan lakonan itu.


Anwar Ibrahim ketika difitnah kali pertamanya tahun 1998, pernah berkata, puak UMNO mampu untuk bariskan 99 pelacur untuk menjahanamkan politik beliau.


Kini, baru seorang. Masih ada lagi baki seramai 98 orang pelacur ciptaan UMNO/APCO bakal beraksi.


Jika dalam kes Teoh Beng Hock, yang disiasat hanyalah bagaimana Teo meninggal dunia bukan siapa yang membunuhnya. Yang terlepas pegawai SPRM.


Jika dalam kes Altahtunya, yang disiasat hanyalah pembunuh Altahtunya bukan siapa yang arahkan untuk membunuhnya. Yang terlepas pemberi arahan.


Jika dalam kes rogol bawah 14 tahun oleh bekas KM Melaka, yang dihukum pembelanya dan yang terlepas perogolnya.


Maka dalam kes terbaru ini, anda semua sudah dapat meneka kesudahannya. Pembuat "filem" bakal menari sakan" bersama pelakon berperut buncit manakala Anwar bakal turun naik mahkamah berselang seli antara kes "liwat" dan "filem lucah".


Nampaknya Anwar bakal "disiksa dengan pelbagai Siksaan" sebelum dihumban dalam penjara.

Antara Geng T, siapakah paling berperut buncit? Jawab rakyat Malaysia jangan tak jawab!

1 comment:

mansor said...

di Malaysia, tugas Peguam Negara adalah untuk mencipta dakwaan yang menjurus kepada usaha melepaskan kroni atau yang berkepentingan dengan UMporNO/APCO...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...