ARTIKEL BOMBASTIK

Friday, April 2, 2010

Dulu, kini dan selamanya...UMNO bersama Zionis dan Israel



Malaysia terkenal sebagai negara yang mempunyai banyak penjajah sebelum merdeka. Bermula Portugis, Belanda, British, Jepun dan akhirnya kembali semula ketangan British sebelum merdeka.



Mungkin zaman dahulu negara kita senang dijajah kerana kekuatan pertahanan kita tidak canggih. Sekadar memiliki beberapa bilah keris, parang dan sebatang dua tombak. Manakala kenderaan canggih kita masa itu sekadar kerbau dan gajah.



Kalau kena jajahpun, tidaklah memalukan.



Selepas merdeka, ekonomi negara bertambah hasil penemuan minyak dan bahan galian serta balak. Maka pertahanan negara dipertingkatkan. Di belinya Tebuan, Skywak, Hornet, F5E dan terkini Mig 29KN. Untuk pertahanan laut pula dibelinya 2 buah Submarine.



Malangnya pertahanan kita selemah sarang labah-labah ! Enjin jet dicuri, kapal selam tidak dapat menyelam dan ahli politikus rakus rebut duit komisen hasil belian senjata pertahanan.



Terkini, keselamatan negara kita telah "ditender" kepada APCO. Satu badan yang tidak dapat dipisahkan dari rejim Zionis dan Shin Beth "anak" kepada MOSSAD, agen perisikan yang terkenal dengan kejahatannya di seluruh dunia.


Apa nak jadi Malaysiaku?



Dulu semasa pemerintahan Pak Lah, budak Tingkat 4 terkenal sebagai penasihat PM. Budak Tingkat 4 yang diketuai oleh Khairy menantu Pak Lah pula punya hubungan rapat dengan Singapura. Sebuah negara yang Mahathir amat benciikan. Itulah punca Mahathir serang berterusan pentadbiran Pak Lah.



Kini, lebih hebat lagi Israel pula ambil tempat pentadbiran Putrajaya pimpinan PMNajib. Menariknya dulu dibawah Pak Lah, Singapura yang terkenal dengan gelaran "Israel Timur" mempengaruhi pentadbiran Pak Lah kini "Real Israel" kini mengawal "remote control" PM Najib melalui Syarikat APCO yang menengahkan idea One Isrel dan 1Malaysia.



Dulu,kini dan selamanya ...UMNO bersama Zionis dan Israel.



Nak tahu macamana Zionis mempengaruhi Putrajaya, anda boleh lihat lagak polis kita "menyantuni" demostrasi anti ISA Ogos lalu. Ianya menyamai aksi polis Israel melayani rakyat Palestin ! Betul tak ?

1 comment:

Anonymous said...

Bro,can u gimme bukti yang mengatakan
umno ada kaitan dengan israel?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...