ARTIKEL BOMBASTIK

Monday, December 29, 2008

Cockatoo di Kementerian Pelajaran


Seperti yang dijangka , Ketua Pengarah Pelajaran Datuk Alimudin Md Dom mengatakan jurang semakin mengecil bagi pelajar bandar dan luar bandar dalam subjek Bahasa Inggeris, Sains dan Matematik bagi PMR 2008.

Kita tidak hairan dengan kenyataan Alimudin. Beliau kerja dengan Menteri Hishamudin. Kalau Hishamudin kata putih, takkan Alimudin nak kata hitam.
Esok Menteri Hishamudin pun akan menyalak untuk meneruskan idea jahat Mahathir ini kononnya PPSMI berjaya.

Apabila Menteri Hishamudin kata hendak teruskan PPSMI, Alimuddin mesti cari pelbagai cara untuk mengiyakan apa yang dihajati oleh Hishamudin.
Kepada Datuk Alimuddin, jangan anda jadi budak suruhan Hishamudin. Tahukah anda PPSMI adalah satu projek untuk "memampuskan " bangsa Melayu! PPSMI adalah cetusan otak Mahathir. Mahathir bukan keturunan Melayu tulen. Begitu juga Hishamuddin bukan keturunan Melayu tulen. Mereka berdua tidak mempunyai jati diri Melayu tulen! Projek ini untuk mem"buncitkan perut" kroni orang politik melalui tender buku teks, LCD dan lap top.

Cukuplah! Rakyat muak dengan pak angguk anda di Kementerian Pelajaran. Demi hawa nafsu keegoan kesombongan dan projek Menteri, pelajar umat Melayu jadi mangsa .

GAPENA! Ayuh kita saman segera mereka yang menipu rakyat. Mari kita "rotan" Hishamudin di khalayak ramai atas pencabulan Perlembangaan Fasal 152 yang menetapkan Bahasa Melayu sebagai bahasa kebangsaan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...