ARTIKEL BOMBASTIK

Friday, October 11, 2013

KECEMASAN :Periksa telinga atau ujian poligraf !



Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Dr Shahidan Kassim berkata beliau tidak mendengar Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi menyebut tentang kenyataannya kontroversi "tembak dulu" suspek penjenayah.



"Saya ada di situ (tetapi) saya tak perasaan bahagian mana yang dia berucap itu. Yang pentingnya saya ada di situ, saya bertahan kerana saya ini jenis orang yang sukar hendak tidur.

"Saya mendengar ucapan itu sepenuhnya dan saya tidak mendengar perkataan itu," katanya dalam sidang media tengah hari ini.


Dulu zaman Pak Lah,beliau hadapi masalah mengantuk.Lepas tidak jadi PM, barulah beliau dedahkan mengapa beliau mengantuk.

Kini,seorang lagi menteri dihidapi penyakit "telinga".Tiada diketahui samada pekak atau tuli atau telinga dipenuhi "emas".

Atau sengaja mahu "tipu atas darat". 

Jika "sakit",sepatutnya pihak terbabit seperti Doktor Pakar Telinga cepat-cepat buat pemeriksaan telinga.

Jika sengaja mahu tipu "atas darat", elok buat ujian poligraf ke atasnya.

Tepat sekali pihak Istana Indera Kayangan tidak pilih beliau jadi Menteri Besar tempoh hari.Barangkali pihak Istana sudah tahu penyakit beliau.

sila dengar bukti.sini terutama minit 0.33

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...