ARTIKEL BOMBASTIK

Sunday, October 13, 2013

Aktiviti skuad sayang...ternak lembu.


Walaupun Chua Soi Lek terkandas dalam skandal video lucah,masih ada lagi yang sayang kepadanya hingga dipilihnya jadi Presiden MCA.
Menunjukkan betapa ramainya juak-juak MCA berfikiran seperti Chua. Akhirnya MCA bungkus dalam PRU 13 dan siap untuk di hantar ke jirat.

Kini giliran Wanita UMNO pula.Walaupun ketuanya terpalit dengan "tahi lembu NFC", masih ada lagi yang sayang dan memilih beliau untuk kekal sebagai ketua.

Lepas ini,aktiviti wanita-wanita UMNO beralih kepada menternak lembu pula. Bukan ternak lembu di kandang tetapi di kediaman mewah kondominum.

1 comment:

amier said...

masyarakat cina(awam-bukan aktivis parti) sensitif ngan moral pemimpin, sebab tu mca bungkus pilihanraya, tetapi masyarakat melayu luar bandar tak sensitif ngan isu moral, rasuah, integriti dan penyalahgunaan kuasa, oleh itu umno akan akan lebih kukuh selepas ini kerana pemimpin ini bijak menggunakan wang negara untuk kepentingan politik mereka."bapa aku pun tak pernah beri rm500, ni najib beri br1m rm500, bantuan risda rm500, ikut depalah nak kaut banyak mana pun".ini adalah komentar biasa dikalangan melayu luar bandar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...