ARTIKEL BOMBASTIK

Monday, August 8, 2016

KEJAHATAN YANG MELUAS



Sekonyong-konyong pengarang Sarawak Report Clare Rewcastle Brown menyebut "kecurigaan meluas" tentang dakwaan PAS terima RM90 juta dari PMNajib.

Istilah "kecurigaan meluas" ini lah yang dikira nilai berita oleh Sarawak Report. Mengapa SR tidak menyebut ""keyakinan yang diyakini" ?

Ini menunjukkan betapa nilai berita SR sekadar "sampah busuk yang lak dibakul sampahkan".

Anda melihat betapa berbeza reaksi dakwaan SR terhadap PMNajib tentang isu 1MDB. SR tetap dengan dakwaan tanpa berganjak bahkan PMNajib masih tidak menyamannya.

Tetapi bila PAS melalui Timbalan Presiden bersuara untuk menyaman SR,dengan pantas SR menjawab dengan istilah " kecurigaan meluas".

Apa maknanya? SR takut dengan tuduhan jahatnya itu.

Sarawak Report kini mengikut jejak Malaysiakini untuk bergabung memusuhi PAS.Melontar dan menyembunyikan diri.

Menghairankan dakwaan itu berlegar di sekitar pengundi Cina. Siapa punya kerja ? Semestinya kerja DAP dan baruanya PAN.Motifnya supaya pengundi Cina semakin membenci dengan PAS.

Tahniah kepada Mahfuz Omar yang tumpang semangkuk dengan SR,MalaysiaKini,DAP dan PAN.

Cuba anda nilai kenyataan Mahfuz dalam MalaysiaKini :

“Jika SR boleh dedah nama dan nombor akaun serta aliran kemasukan wang tersebut saya percaya individu pimpinan PAS tersebut akan bersedia memberi pencerahan dan penjelasan sama ada ia derma politik Najib kepada PAS atau untuk individu tersebut.”

Percayalah Mahfuz akan mati karier politiknya dalam keadaan terkangkang-kangkang di celah Pokok Sena !




4 comments:

Anonymous said...

Kalau dah laporan dikatakan sebagai "kecurigaan meluas" PAS perlu saman SR kerana nilai buktinya boleh dipertikai. PAS perlu saman, kalau tak masyarakat akan anggap perkara itu benar kerana dengan bukti "kecurigaan meluas" PAS teragak2 untuk menyaman.

Anonymous said...

Pas akan jadi parti cap ayam bila 3 penjuru berlaku. Gembira dan menanti Pas kembali ke Pangkuan Umno, Biar lebai pas jadi pengajar agama sahaja lah di masjid tak payah berpolitik. lembab sangat.

Tok Pa MB soon

Surwanto said...

saya Surwanto seorang TKI DI MALAYSIA
pengen pulang ke indonesia tapi gak ada ongkos
sempat saya putus asa apalagi dengan keadaan susah
gaji suami saya itupun buat makan sehari2. sedangkan hutang banyak
kebetulan suami saya buka-buka internet Dan mendapatkan
nomor MBAH KASSENG (0853-4288-2547) katanya bisa bantu orang melunasi hutang
melalui jalan TOGEL dan dengan keadaan susah, terpaksa saya
hubungi dan minta angka bocoran Toto/malaysia
angka yang di berikan waktu itu 4D 
ternyata betul-betul tembus 100% alhamdulillah dapat 269.jt Oleh Karna itu saya posting no HP MBAH KASSENG ini supaya saudarah-saudara ku di indonesia maupun di luar negri yang sangat kesulitan masalah ekonomi (kesusahan) jangan anda putus asa. Karna jalan masih panjang yang penting anda tdk malu atau takut menghubungi MBAH KASSENG. Semua akan berubah Karna kesuksesan ada pada diri kita sendiri. Yakin dan percaya bahwa itu semua akan tercapai berkat bantuan dari mbah AMIN.
MBAH KASSENG
NO: 0853-4288-2547 / +6285-342-882-547

Blogger said...

v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...