ARTIKEL BOMBASTIK

Sunday, October 16, 2016

Aduhai insan bernama Mahathir







Dulu ketika PAS berjaya mengambilalih Kerajaan Terengganu selepas PRU 1999,kedengaran penyokong UMNO menyeru jalanraya di Terengganu di cungkil balik kerana UMNO telah tewas.Penyokong UMNO mahu PAS bina semula jalanraya gunakan duit PAS.

Itu antara taraf pemikiran pimpinan UMNo yang berjangkit hingga ke penyokongnya.Begitu juga ada suara UMNO menggesa penyokong PAS yang bekerja dalam kerajaan letak jawatan.

Itu belum lagi penyokong PAS yang ditukar ke Sabah ,Sarawak,Gua Musang,Ulu Tembeling kerana menyokong PAS.

Dr Mahathir ketika itu menjadi PM.Barangkali beliau tidak ambil "cakna" tentang perkara itu.Sebab berada di puncak pemerintahan.Beliau mungkin senyum puas atas "kehebatan" aksi dan pemikiran orang UMNO.

Setelah UMNO tumbang di Terengganu 1999,royalti petrolium Terengganu ditamatkan dan ditukarkan kepada "wang ehsan".Pelbagai dolak dalih Mahathir untuk menghalalkan perbuatan yang tidak bermaruah itu.

Kini setelah Dr Mahathir bergelar pembangkang,barulah beliau rasai "nikmat" yang pernah dikecapi oleh penyokong PAS ketika beliau jadi PM selama 22 tahun dulu.

Bermula anaknya Mukhriz dibuang dari MB Kedah,seterusnya Mokhzani tidak lagi jadi bos Litar Sepang.Terus berjangkit kepada Proton dan terkini Menteri UMNO berkata,"Kita boleh robohkan legasi Dr Mahathir..."

Begitu bencinya UMNO kepada Dr Mahathir.Sama seperti bencinya UMNO era Mahathir kepada PAS Terengganu hingga sanggup rampas royalti rakyat Terengganu.

Sekarang, bila Dr Mahathir beri "formula" untuk ambil balik hak rakyat Terengganu dan Kelantan,semua orang senyum sinis sambil berfikir sendiri,"Biar betul Doc....anda masih waras...?" 

Sekarang kisah Dr Mahathir jadi semacam kisah pengembala biri-biri yang suka berbohong.Dulu PAS menjerit sampai "putus urat tekak" tentang kejahatan dan pembohongan UMNO,tiada ramai orang percaya.

Kini bila Dr Mahathir jerit tentang  PMNajib curi duit(walaupun mungkin betul) siapa mahu percaya ? Sebabnya Dr Mahathir ada rekod BMF,Perwaja,Memali,AP Rafidah,royalti Terengganu,zalimi Anwar dan 1001 kes selama berkuasa 22 tahun.

Hanya satu cara Dr Mahathir mahu rakyat percaya cakapnya iaitu masuk PAS bukan sekadar  berceramah atas pentas PAS.Masuk PAS dan kembali ke pangkal jalan.Jadi pendokong perjuangan Islam.

Umar yang terkenal dengan anti Islam boleh jadi pahlawan di zaman Rasulullah.Mahathir sudah Islam.Cumanya perlu betulkan otak pemikirannya.


5 comments:

Surwanto said...

saya Surwanto seorang TKI DI MALAYSIA
pengen pulang ke indonesia tapi gak ada ongkos
sempat saya putus asa apalagi dengan keadaan susah
gaji suami saya itupun buat makan sehari2. sedangkan hutang banyak
kebetulan suami saya buka-buka internet Dan mendapatkan
nomor MBAH KASSENG (0853-4288-2547) katanya bisa bantu orang melunasi hutang
melalui jalan TOGEL dan dengan keadaan susah, terpaksa saya
hubungi dan minta angka bocoran Toto/malaysia
angka yang di berikan waktu itu 4D 
ternyata betul-betul tembus 100% alhamdulillah dapat 269.jt Oleh Karna itu saya posting no HP MBAH KASSENG ini supaya saudarah-saudara ku di indonesia maupun di luar negri yang sangat kesulitan masalah ekonomi (kesusahan) jangan anda putus asa. Karna jalan masih panjang yang penting anda tdk malu atau takut menghubungi MBAH KASSENG. Semua akan berubah Karna kesuksesan ada pada diri kita sendiri. Yakin dan percaya bahwa itu semua akan tercapai berkat bantuan dari mbah AMIN.
MBAH KASSENG
NO: 0853-4288-2547 / +6285-342-882-547

kevin said...

http://www.woostar.at/
http://www.wasland.ch/
http://www.kranstar.se/
http://www.krastar.nl/
http://www.hanatsky.fi/
http://www.teria.it/
http://www.jewplus.com
http://www.mygrifos.es/
http://www.robinetso.fr/
http://www.wasstar.de/

Elang Endah said...

Nama saya Elang Endah Saya seorang wanita bisnis di Indonesia dan saya bepergian ke negara lain karena bisnis, saya beberapa waktu yang lalu saya memiliki kemunduran dalam bisnis saya karena seseorang yang saya percayai begitu banyak berbohong kepada saya dan mengambil banyak uang saya. modal dengan harapan mengirimi saya barang. Saya mulai mencari bantuan dan seorang teman memperkenalkan saya ke Arab Credit Group Beberapa bulan yang lalu, saya takut karena cerita yang saya dengar tentang pinjaman online sebelumnya, tetapi saya berkata pada diri sendiri bahwa saya harus mencobanya, setelah menyelesaikan semua persyaratan yang saya miliki. pinjaman sebesar 700jt telah ditransfer kepada saya dan hari ini saya sepenuhnya kembali ke bisnis, jika Anda memiliki tantangan keuangan atau Anda mencari modal untuk memulai bisnis Anda sendiri di sini adalah kesempatan Anda, jika mereka dapat membantu saya tahu mereka akan membantu Anda juga . hubungi Arab Credit Group hari ini dan Anda akan senang melakukannya.

Detail saya
nama: Elang Endah
email: elangendah7@gmail.com

hubungi Arab Credit Group menggunakan.
Perusahaan: Arab Credit Group 
Email: Arabcreditgroup@gmail.com

Blogger said...

Water Hack Burns 2 lb of Fat OVERNIGHT

Over 160000 men and women are utilizing a simple and SECRET "liquid hack" to drop 1-2 lbs each night in their sleep.

It is proven and it works with everybody.

Just follow these easy step:

1) Grab a clear glass and fill it with water half glass

2) And now use this strange hack

so you'll be 1-2 lbs lighter the very next day!

Ny. SISKA WIBOWO said...

Halo semuanya, Nama saya Siska wibowo saya tinggal di Surabaya di Indonesia, saya seorang mahasiswa, saya ingin menggunakan kesempatan ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman untuk sangat berhati-hati karena ada banyak perusahaan pinjaman penipuan dan kejahatan di sini di internet , Sampai saya melihat posting Bapak Suryanto tentang Nyonya Esther Patrick dan saya menghubunginya melalui email: (estherpatrick83@gmail.com)

Beberapa bulan yang lalu, saya putus asa untuk membantu biaya sekolah dan proyek saya tetapi tidak ada yang membantu dan ayah saya hanya dapat memperbaiki beberapa hal yang bahkan tidak cukup, jadi saya mencari pinjaman online tetapi scammed.

Saya hampir tidak menyerah sampai saya mencari saran dari teman saya Pak Suryanto memanggil saya pemberi pinjaman yang sangat andal yang meminjamkan dengan pinjaman tanpa jaminan sebesar Rp200.000.000 dalam waktu kurang dari 24 jam tanpa tekanan atau tekanan dengan tingkat bunga rendah 2 %. Saya sangat terkejut ketika saya memeriksa rekening bank saya dan menemukan bahwa nomor saya diterapkan langsung ditransfer ke rekening bank saya tanpa penundaan atau kekecewaan, segera saya menghubungi ibu melalui (estherpatrick83@gmail.com)

Dan juga saya diberi pilihan apakah saya ingin cek kertas dikirim kepada saya melalui jasa kurir, tetapi saya mengatakan kepada mereka untuk mentransfer uang ke rekening bank saya, karena saya berjanji bahwa saya akan membagikan kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman mudah tanpa stres atau penundaan.

Yakin dan yakin bahwa ini asli karena saya memiliki semua bukti pemrosesan pinjaman ini termasuk kartu ID, dokumen perjanjian pinjaman, dan semua dokumen. Saya sangat mempercayai Madam ESTHER PATRICK dengan penghargaan dan kepercayaan perusahaan yang sepenuh hati karena dia benar-benar telah membantu hidup saya membayar proyek saya. Anda sangat beruntung memiliki kesempatan untuk membaca kesaksian ini hari ini. Jadi, jika Anda membutuhkan pinjaman, silakan hubungi Madam melalui email: (estherpatrick83@gmail.com)

Anda juga dapat menghubungi saya melalui email saya di (siskawibowo71@gmail.com) jika Anda merasa kesulitan atau menginginkan prosedur untuk mendapatkan pinjaman

Sekarang, yang saya lakukan adalah mencoba untuk memenuhi pembayaran pinjaman bulanan yang saya kirim langsung ke rekening bulanan Nyonya seperti yang diarahkan. Tuhan akan memberkati Nyonya ESTHER PATRICK untuk Segalanya. Saya bersyukur

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...