ARTIKEL BOMBASTIK

Monday, August 19, 2013

MESIR KINI : Medan ujikaji baru



Setiap tahun,industri persenjataan Israel mencari-cari medan dan lokasi baru untuk ujian pelbagai senjata canggih ciptaan mereka.

Jika dahulu,Gaza menjadi medan eksperimen mereka dengan pelbagai senjata teknologi tinggi diuji dengan menjadikan rakyat Palestin sebagai "tikus putih".

Kini, kerja Israel bertambah senang dan mudah. Mesir adalah medan ujian terbaru dengan menjadikan rakyat Mesir sebagai "tikus putih" sebagai mangsa ujikaji mereka.

Bezanya,jika dahulu regim Zionisme menjadi bahan kecaman dan kutukan masyarakat antarabangsa,kini dengan "pemindahan lokasi dan tanggungjawab" maka regim Zionis dapat berlepas diri dan Regim As Sisi pula mengambil tanggungjawab ini.

Dilaporkan antara penggunaan Regim As Sisi untuk membunuh rakyatnya sendiri ialah gas beracun,peluru gerudi dan gas pemedih mata. Kesemuanya hasil sumbangan Israel kepada Regim as Sisi.

Gas beracun digunakan untuk membunuh rakyat yang berlindung didalam masjid dan hospital manakala peluru gerudi digunakan oleh pasukan penembak tepat(sniper).

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...