ARTIKEL BOMBASTIK

Saturday, August 30, 2008

Perang Kecil dah tamat...jom kita ke medan Perang Besar!!


Alhamdulillah atas kemenangan suara rakyat di Permatang Pauh. Bagi penyokong PR, masing-masing akan balik ke destinasi mereka meninggalkan Permatang Pauh yang kembali sunyi sepi. Penyokong PR yang berugama Islam akan menunaikan ibadat puasa. Mereka akan gunakan masa selama sebulan sepanjang Ramadhan untuk bermuhasabah, munajat dan berusaha agar tergolong dikalangan yang di terima amalan sepanjang Ramadhan.

UMNO....pula? Ooops! Perang belum selesai weeh! Jangan letak"senjata" lagi! Ayuh anda semua sambung semula peperangan yang TERHENTI akibat Permatang Pauh. Lagipun perang kat Permatang Pauh tidak memberi manafaat yang besar kepada "perut" anda. Pertempuran dan pertarungan di Pemilihan Bahagian lebih penting dan besar untuk menentukan kecil besar muatan "perut" anda!

Kepada Arif Shah, kekalahan anda di Permatang Pauh tidak memilukan kerana anda hanyalah KAMBING HITAM yang perlu dikorbankan. Sekarang tumpukan untuk berperang dengan "Imam Sepak Tong" Firdaus, Jalil serta yang laparkan kerusi Ketua Bahagian. Kepada Bahagian lain di seluruh Malaysia, anggaplah pertarungan di bulan Ramadhan ini umpama "Badar War". Slogan "jihad" seperti laungan Shahrizat di Permatang Pauh perlu diulang lagi di setiap Bahagian UMNO seluruh negara!

Ayuh ahli UMNO!! Kita pakat terus tebuk lubang kapal UMNO yang telah sedia bocor supaya ianya secepat mungkin tenggelam dan di kuburkan di Laut China Selatan!
Harapnya talqin itu dibaca oleh Sang Beruk dari Rembau yang gagal talqinkan Anwar di Permatang Pauh.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...