ARTIKEL BOMBASTIK

Sunday, June 28, 2015

DAP...apa moral anda? SIRI 4




Tiada dalam sejarah partai politik pembangkang sejak merdeka 1957,ada sebuah partai yang begitu "teruja,syok lagi gatal " untuk campurtangan dalam pemilihan partai pembangkang lain melainkan DAP.DAP mencipta sejarah tahun 2015 dengan "mencemar roket" berkempen,memburukkan Presiden PAS tanpa malu segan silu.

Ada 2 mitos dan dongengan DAP untuk bahan kempen serta untuk menakutkan ahli dan penyokong PAS semasa pemilhan Muktamar 2015 baru-baru ini. 

1) DAP gunakan sentimen TGNik Aziz.Kononnya TGNik Aziz seorang yang terbuka,senang didekati,boleh ditegur dan memahami citarasa non muslim.Tujuannya untuk timbulkan kebencian kepada Presiden PAS TGHaji Hadi.

Semua orang tahu setiap tahun,Kelantan anjurkan Hari Hudud.Setiap kali TGNik Aziz keluar kenyataan tentang hudud,keesokkan harinya Karpal Singh(mendiang) akan keluar kenyataan balas.Saban tahun kejadian ini berlaku hinggalah TGNik Aziz keluar kenyataan(bergurau/mantik?) di dada Karpal ada tersemat bulan ! Karpal meninggal kemalangan tahun 2014.

2) DAP begitu rancak memprovokasikan tentang Kerajaan UG.Setiap kali kenyataan Presiden PAS dimanipulasikan rapi dengan "kerjasama" dengan UMNO.Jika UMNO terkenal dengan mitosnya jika UMNO tumbang,negara akan huru hara,begitu juga DAP yang mula menakut-nakutkan ahli penyokong PAS,kononnya Presiden PAS ingin membawa PAS berbaik dengan UMNO.

Jahatnya DAP terbongkar apabila kenyataan Lim Kit Siang untuk bergabung dan berkerjasama dengan BN(termasuk UMNO lah) menentang PAS jika PAS jalankan hudud di Kelantan.Celakanya DAP !

Mana jahat dan celaka antara :
1) PAS sanggup berkerjasama dengan UMNO jika UMNO terima Islam dan sokong hudud.
atau
2) DAP sanggup bersatu dengan BN untuk menentang hudud di Kelantan ?

 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...