ARTIKEL BOMBASTIK

Wednesday, June 18, 2014

Wajah sebenar UMNO

UMNO menggunakan sentimen perkauman apabila terdesak .Dijajanya seluruh kampung Melayu dan ceruk FELDA bahawa Cina sebagai penceroboh,pendatang dan bercita-cita mahu hapuskan Melayu.

Hasutan ini disambut oleh PERKASA,JATI dan terkini ISMA.

Tetapi ramai umat Melayu buta,jahil dan terlena tentang wajah sebenar  UMNO.

Sebenarnya UMNO adalah satu organisasi berfahaman kapitalis dan pragmatik. Maknanya UMNO gunakan rasis untuk melindungi wajahnya sebagai kapitalis.

Kapitalis adalah mengayakan kroni dan sekutunya.Kroni itu tidak kira Melayu atau Cina atau India.Yang penting keuntungan dibahagi sesama mereka dan persetankan golongan marhein.

Bapa Kapitalis UMNO adalah Dr Mahathir.Lihat siapa disebalik taukeh-taukeh yang menjadi kaya raya di zaman Mahathir.Ada yang bernama Vincent Tan(Cina),Ananda Krishnan(India) dan anak beranak Mahathir.

Modus operandis UMNO sama sahaja dahulu,kini dan selamanya.Dulu bersekongkol dengan penjajah British kini bersekongkol dengan kapitalis Melayu,Cina dan India.

Kapitalis Cina lah paling ramai disukai UMNO.

Caranya UMNO selaku kerajaan jualkan tanah (terutama tanah rezab Melayu) kepada kapitalis Cina yang kaya raya. Kemudian Cina selaku pemaju akan membuat projek di tanah tersebut dengan menghalau orang Melayu yang menghuni di situ puluhan tahun.

UMNO jual harta tanah Melayu kepada Kapitalis Cina.

Kapitalis Cina selaku pemaju menghalau umat Melayu yang tinggal di tanah tersebut.

UMNO arahkan badan kerajaan seperti DBKL,PDRM,RELA yang majoritinya orang Melayu untuk halau umat Melayu yang marhein.

Inilah yang berlaku di seluruh negara bermula Perlis hinggalah Johor. Dan yang terkini di Kampung Chubadak,Kuala lumpur.

Begitu cantik wajah UMNO yang membuatkan ISMA teruja dan terpesona hingga cuba "mengurat" UMNO!

 




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...