ARTIKEL BOMBASTIK

Wednesday, January 1, 2014

Kerajaan terguling jika pisau dan parang dalam.......


Menjelang Himpunan TURUN,Polis Diraja Malaysia(PDRM) dan media barua UMNO katakan ini Himpunan Gulingkan Kerajaan.

Selepas itu PDRM melalui lidah Timbalan Polis KL membuat tuduhan akan ada peserta membawa bom minyak petrol dan bom tangan ke himpunan tersebut.

Akhirnya,selepas himpunan tiada bom, tiada rusuhan ,tiada orang mati,tiada bangunan dibakar dan dirompak dan tiada kerajaan digulingkan oleh cuma 10,000 hadirin.

Apa ceritanya?

Jika BERSIH 3.0 terpaksa terbalik kereta sendiri dan potong dawai,akhirnya terjumpanya "senjata hebat" untuk gulingkan kerajaan iaitu :
a) 4 bilah parang.
b) 3 bilah pisau.

Inilah senjata yang amat ditakuti oleh NGO UMNO hingga buat ratusan laporan polis.Polis pun turut diresapi sidrom ini.

Hatta diberitakan PMNajib dan Rosmah turut "lari" ke LA,Amerika kerana takutkan pisau dan parang.

Sepatutnya,kerajaan yang berdaulat takut kepada senjata nuklear.
Sepatutnya,Najib dan Rosmah takutkan C4.

Kerajaan tidak dapat digulingkan jika parang dan pisau sekadar terjumpa dalam longkang. Tetapi barangkali kerajaan UMNO terguling jika parang dan pisau dijumpai dalam beg tangan Rosmah!

Dan akhirnya oleh kerana "terlalu takut" PDRM tersalah masuk foto anggotanya yang cedera.Memang manusia ada lakukan kesilapan. Tetapi dalam isu ini, nampak sangat betapa teruknya PDRM kerana terpaksa mengikut telunjuk UMNO,JKKK dan orang politik hinggakan ikut skrip UMNO "menipu atas darat" !

Bagaimana Datuk Amar dah kenyang makan kuih bom dari Rafizi?

1 comment:

Anonymous said...

Tak hairan Pantai Sabah senang dimasukki dan dikuasai oleh penjahat bersenjata dari Selatan Filipina sebab PDRM tak mampu menentang mereka.Terpaksa guna tentra baru selesai masaalah.Kalau dengan 4 bilah parang dan 5 bilah pisau serta sebuah payong, polis anggap kerajaan UMNO/BN boleh jatuh, tak dapat dibayangkan apa polis nak buat sekiranya 2 juta lebih PATI yg berada dalam negeri memberontak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...