ARTIKEL BOMBASTIK

Saturday, January 4, 2014

MESIRKINI: As Sisi belum mati tetapi.....bakal ganti tempat Sharon?







Kelibat Pembunuh kejam rakyat Mesir As Sisi sudah lama tidak kelihatan.Ada sumber mengatakan beliau sudah mati dan menunggu masa untuk diletupkan mayatnya bagi mencipta "bukti baru kejahatan" Ikhwanul Muslimin.

Adapun ada satu lagi versi mengatakan As Sisi sekarang menderita sakit seperti Pembunuh Rakyat Sabra dan Shatila iaitu Ariel Sharon yang menjadi Perdana Menteri Israel dari 2001-2006

Sharon kini berusia 85 tahun.Beliau telah mengalami stroke selama 7 tahun yang silam.Kini masih terlantar dalam keadaan koma di katil Hospital Hadassa Tel Aviv.

Pada Februari 2006, para doktor di Hospital Hadassa telah memasukkan Ariel Sharon ke ruang bedah khusus. Ia memiliki luka yang membusuk dan tidak sadarkan diri selama beberapa minggu. Operasi tersebut dilakukan untuk menyambung bahagian-bahagian ususnya yang telah membusuk dan telah menyebar ke bahagian tubuh lain.

Penderitaan Sharon menyamai penderitaan Abrahah dan Abu Lahab.Bermula dengan luka  yang membusuk. 

Setelah diserang burung Ababil,Abrahah sempat melarikan diri dalam keadaan semua tenteranya terbunuh umpama daun-daun yang kering.Abrahah lari ke Yaman dan meninggal dalam keadaan jantungnya gugur ke bumi.

Abu Lahab juga mengalami penghinaan yang dahsyat.Selepas terkejut dengan kekalahan Musyrikin Mekah dalam Ghazwah Badar,Abu Lahab jatuh sakit. Ditimpa penyakit yang pelik.Satu penyakit yang tidak pernah dialami oleh orang Mekah ketika itu.

Sejarah membuktikan sesiapa yang kejam terhadap manusia samada Islam atau Kafir sudah pasti kesudahan hidupnya penuh penghinaan.

Kini adakah As Sisi pula bakal mengambil tempat Sharon ? Bezanya Sharon membunuh manusia yang tidak sebangsa,senegara dan seugama dengannya berbanding As Sisi sebaliknya.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...