ARTIKEL BOMBASTIK

Friday, May 8, 2009

Siva diganasi, Mano dibebaskan....mengapa?


Hebat! Pandai PM Najib "cover" kejahatan dan kkebodohannya! Ramai orang menyangka sekonyong-konyong sepupu Najib bebaskan 13 tahanan akta zalim ISA adalah untuk hadapi PRK Penanti dan mencegah Manoharan ADUN Kota Alam Shah lepaskan kerusinya bagi laluan PRK Dun tersebut.
Itu silap!

Sebenarnya keputusan sepupu Najib selaku Menteri KDN secara tiba-tiba bebaskan pimpinan Hindraf adalah bagi menutup kejahatan mereka terhadap Speaker DUN Perak Sivakumar.

Rakyat menyaksikan dengan mata mereka sendiri bagaimana jahatnya UMNO pimpinan PM Najib mengarahkan 400 polis pimpinan sepupu Najib menyerbu DUN Perak. Kemudian bertindak ganas terhadap Sivakumar, mengheretnya dan mengurungnya.

Secara umumnya, rakyat menyaksikan satu adegan keganasan ala mafia terhadap Sivakumar. Lebih-lebih lagi Sivakumar seorang bangsa India dan ini menimbulkan simpati rakyat Malaysia terutama yang berbangsa India.
PM Najib faham undi orang India untuk BN jatuh merundum akibat tindakan BN pimpinan UMNO melayan ahli Hindraf. Rakyat Malaysia yang berbangsa India bertambah jelek dan benci yang melampau apabila melihat "barua-barua" UMNO bertindak ganas terhadap Speaker yang berbangsa India itu.

Inilah yang menyebabkan PM Najib panik dan terus arahkan sepupunya bebaskan pimpinan Hindraf.
Dakwaan PMNajib bahawa pembebasan mereka kerana tidak mengancam negara adalah dakwaan lemah. Semuanya dilakukan Najib bagi "mengalih" isu DUN Perak kepada "kebaikan" pembebasan tahanan ISA.

Kekalnya Mohd Sah Satray suami aktivis GMI Norlaila Othman dalam kem Kemunting membuktikan tindakan Najib itu lebih kepada untuk "cover" tindakan bodohnya dalam isu kekecohan DUN Perak.

Selepas ini rakyat Malaysia akan melihat banyak lagi aksi si bibir merah bertindak untuk selamatkan popularitinya yang semakin merundum terutama berkaitan Si gadis Mongolia!

2 comments:

TheFugitive said...

Blog Tok tlah saya link ke jebattaiping.blogspot.com. tQ

AnTi AljUbuRi said...

Bermula dari 5 Febuari 2009, jumlah ADUN UMNO 27, jumlah ADUN DAP 17. PKR 7, PAS 6, MCA 1 dan 3 ADUN Bebas.

Itu pun dah cukup terang dan jelas akan 'suara rakyat' dan siapa yang sepatutnya menjadi Menteri Besar. Walaupun aku bukan orang UMNO tapi aku tak mudah ditipu oleh fahaman anwarisma wal juburi!!

Oleh kerana MCA berada di dalam Barisan Nasional, maka jumlah kerusi BN ialah 28 orang dan 3 ADUN bebas telah membuat pengakuan di hadapan Paduka Seri Sultan Perak bawa mereka bertiga memberikan sokongan kepada BN, menyebabkan kekuatan BN ialah 31 sedangkan Pakatan Rakyat ialah 28.

Bodoh sangatkah Paduka Seri Sultan Perak untuk membubarkan DUN? Ajaran demokrasi barat mengajarkan bahawa kelebihan satu undi juga dikira majoriti, jadi atas alasan apakah Nizar minta DUN dibubarkan? Siapakah Nizar dalam PR yang menjawat kedudukan yang sepatutnya disandang oleh Ngeh atau Nga?

Fahaman anwarisma al juburi membenarkan amalan lompat parti dan disokong oleh Mursyidul Am PAS setelah dijangkati oleh virus Erdogan kecuali Kapal Karam memandang kerja itu jijik dan hina.

Kalaulah pada 16 Sept 2008, berlaku lompatan oleh 30 ekor katak dari BN ke PR, sudah tentu kamu akan menyanjung dan mendewakan katak katak itu. Apakah kamu akan mengatakan berlakunya 'rampasan kuasa' sekiranya al juburi berjaya memenangi sokongan majoriti Ahli Parlimen untuk menjadi Perdana Menteri, walapun dengan kelebihan 1 kerusi??

Jahat sungguh wabak presepsi yang disebarkan oleh virus A1N1 (Anwar Ibrahim Nombor 1) yang berpunca dari BABI (Brother Anwar Bin Ibrahim) yang bertopeng manusia.

Semoga Saiful Bukhari Azlan terus gagah dan tabah untuk menghantar al juburi balik ke Sungai Buloh bagi menghabiskan sisa umurnya di sana.... Amin!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...