ARTIKEL BOMBASTIK

Friday, July 1, 2016

MANA KESUDAHANNYA ?



Nak kata kelakar,ianya bukan kelakar.Nak kata lawak,ianya bukan lawak bodoh.Tapi itulah kenyataan hari ini.
Masing-masing "keluar buah ghorib".Masing-masing keluar ayat mati hujah !

Apabila Tun Hasmah meluahkan rasa sedih dengan nasib yang menimpa suaminya Tun Mahathir,maka pro PMNajib juga "matikan" ayatnya.

Tun Hasmah sedih dengan nasib Tun Mahathir yang dinafikan polis pengiring melarat kepada tarik balik keistimewaan Yayasan Perdana,Petronas dan terkini Proton.Semuanya "lubuk emas" Tun Mahathir untuk diri sendiri dan kroni.PMNajib tukar untuk habuan kroninya pula.

Team Najib mengimbau kembali dengan nasib Wan Azizah ketika Anwar Ibrahim dizalimi Tun Mahathir ketika era pemerintahannya diancam Anwar.

.Lebih mengejutkan team Najib merujuk juga kepada kezaliman Tun Mahathir ke atas penyokong PAS(baca : Lubuk Merbau,Memali dan ISA).Bahkan turut mengaitkan doa Arwah Ustaz Fadhil Nor ke atas Tun Mahathir moga panjang umur untuk lihat hasil "tarbiah" di ambang sore umur.

Biasalah bila orang zalim bergaduh,masing-masing ungkit semula nasib orang yang dizalimi.

Cumanya bila mantan Bos Utusan Ku Seman minta jangan kutuk,hina,ejek Tun Mahathir kerana Tun sudah tua dan tiada kuasa.Sebenarnya Ku Seman tidak memahami putaran roda.Ada kalanya kita di atas dan ada kalanya kita di bawah.Jika sudah berada di bawah,terimalah suratan dan nasibnya.Itu baru atas dunia.

Tiada diketahui nasibnya bila kita di bawah tanah(mati).Mohon agar kubur kita tidak diludahi oleh generasi akan datang.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...