ARTIKEL BOMBASTIK

Tuesday, October 14, 2014

Apa beza Lynas dan Arak?



Isu Lynas begitu bersungguh DAP membantah.Siap protes dengan berjalan kaki.Atas alasan pencemaran udara dan radioaktif.
Jika Lynas merosakkan alam sekitar dan pencemaran udara,arak pula adalah ibu segala kejahatan yang merosakkan pemikiran.Akal sihat menjadi punah bila mabuk.

Peliknya betapa ceteknya pemikiran pimpinan DAP tentang kemudaratan arak.Mengapa DAP dan PKR(non Muslim) begitu bersungguh tunjuk solidariti memuja arak?

Adakah orang Cina terutamanya menganggap arak sebagai minuman berkhasiat.Mana dia orang DAP yang bergelar doktor?Tolong bagi ceramah tentang arak kepada pimpinan kamu tentang bahaya arak.

Sepatutnya pimpinan DAP tunjukan sikap matang dalam soal arak.Tunjuklah sikap kepimpinan.

Ambillah pengajaran dari negara Barat.Walaupun arak,zina dan pelacuran adalah "halal" di sana,tetapi dalam soal pilih pemimpin,mereka titik beratkan soal keperibadian yang mulia.

Apa motif DAP begitu bersemangat menyokong pesta arak? Dalam soal ini,yang untung adalah pemberi lesen kilang arak dan golongan kapitalis yang berniaga arak.

Tentunya mereka begitu bersyukur kerana DAP tolong promosikan barangan mereka.Barangkali DAP dapat dana dari kapitalis arak untuk dana PRU 14?

Semoga pimpinan DAP dan PKR dapat togok arak bertong-tong hingga pecah perut.Rakyat menyaksikan kebodohan anda!! Togok jangan tak togok!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...