ARTIKEL BOMBASTIK

Saturday, June 4, 2011

Siapa mahu hulur tengkuk untuk di sembelih?


Apa tajuk besar media barua MINGGUAN MALAYSIA esok?


Barangkali tajuknya "BAHAYA SYIAH DALAM PAS" atau " PAS DIRESAPI FAHAMAN SYIAH". Merujuk kepada kemenangan Haji Muhammad Sabu sebagai Timbalan Presiden PAS.


Selepas ini Editor barua Utusan akan serang Mat Sabu dengan tagline SYIAH. Peliknya Utusan sudah lupa tagline TG Haji Hadi iaitu "Amanat Haji Hadi".


Apa tujuan Utusan "berkempen" untuk kemenangan ulamak? Sesuatu yang pelik Utusan sebagai alat media porno dan sekular berkempen menyokong ulamak macam akhbar Yahudi menyokong HAMAS.


Mesti ada agenda. Bukankah Utusan mempunyai penasihat APCO yang dibayar gaji RM70 juta setahun?


Agenda media barua Utusan "menyokong" ulamak adalah mempunyai matlamat untuk memecahbelahkan perpaduan dalam PAS. Kononnya PAS ada dua golongan iaitu ulamak dan professional. Juga melabelkan PAS ada puak pro Anwar dan anti Anwar dan puak Erdagon.


Utusan "pura-pura" sokong ulamak kerana untuk menunjukkan kononnya golongan ulamak suka bersatu dengan UMNO.


Taktik Utusan kadangkala berjaya mempengaruhi dan menghidupkan suasana dalam PAS. Ada pimpinan Pemuda dan Ulamak terikut-ikut dengan pukulan gendang Utusan. Kita melihat permainan Utusan ini bergandingan dengan penulis blog seperti Tulang Besi dan Penarik Beca.


Utusan kutuk golongan professional dan Tulang Besi serta Penarik Beca maki hamun golongan ulamak. Mereka menyerang kiri kanan dan atas bawah.


Ingat! Selepas ini Utusan akan cipta banyak permainan untuk "di mainkan" oleh ahli PAS iaitu :
1) Hadi tidak sebulu dengan Mat Sabu. 2) Mat Sabu bawa fahaman Syiah. 3) Mat Sabu bawa fahaman radikal. 4) Hadi tunduk dengan Mat Sabu. 5) Dewan Ulamak tidak setuju dengan Mat Sabu.


Kita harapkan Ketua Pemuda tidak "menari-nari" lagi dengan Utusan dan tidak hulurkan lehernya untuk "di sembelih" oleh media baru Utusan!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...