ARTIKEL BOMBASTIK

Friday, June 19, 2009

Anda "ditembak " jika langgar arahan ini !


Darurat atau perintah berkurung adalah satu suasana dan situasi yang mencemaskan atau mengancam keselamatan sesebuah negara yang memerlukan semua warga negara tersebut MEMATUHI arahan dan perintah tersebut.

Biasanya pasukan keselamatan samada tentera dan polis digunakan untuk memastikan perintah itu dipatuhi semua rakyat.

Arahan tembak akan dikenakan jika sesiapa melanggarnya. Dalam kaedah darurat atau perintah berkurung, sesiapa melanggarnya adalah MUSUH. Wajib diperangi !


Anggaplah anda semua yang mengaku penyokong PAS berada dalam suasana darurat. Pucuk pimpinan melalui Ketua Penerangan relah mengeluarkan arahan agar semua orang yang menyokong PAS samada peringkat bawahan hinggalah atasan supaya mematuhi "darurat mulut" iaitu tidak mengeluarkan sebarang kenyataan tentang isu Kerajaan Perpaduan sehingga pucuk pimpinan iaitu Mursyidul Am, Presiden, Timbalan dan Naib Presiden bermesyuarat dan mengeluarkan kenyataan pada hari Isnin ini.


Sesiapa yang mengeluarkan kenyataan samada melalui akhbar, blog, kedai kopi, Parlimen atau di mana sahaja bermakna anda telah melanggar perintah berkurung dan layak " ditembak" !

Mengapa ? Kerana anda adalah MUSUH parti yang layak di"tembak".


Tidak kiralah siapa anda. samada Ahli Parlimen, Ketua Dewan Ulamak atau apa sahaja pangkat dan jawatan anda !


Harap patuhi "darurat" ini jika tidak mahu ditembak dan dicop musuh. Ingat musuh di sini berada dalam kategori suku sakat Abdullah bin Ubai !



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...