ARTIKEL BOMBASTIK

Friday, October 31, 2008

Awas Najib! Pak Lah sedang keluarkan sampah dari bawah karpet.


Pak Lah adalah insan yang unik. Dia mampu membuat keputusan walaupun dalam keadaan terlena. Tapi ingat! Keputusannya di luar kotak pemikiran dan jangkaan umum. Lihat dalam masa sebulan dua ini, Pak Lah membuat yang di luar jangkaan rakyat Malaysia. Antaranya :
i) Tidak bertanding jawatan Presiden UMNO.
ii) Bertukar potfolio dengan Najib.
iii) Herdik Mahathir kerana campur tangan dalam pemilihan UMNO.
iv) membatalkan pembelian helikopter Eurocoter.


Yang peliknya kesemua tindakan Pak Lah berkaitan dengan TPM Najib. Pak Lah "beri laluan" Najib jadi Presiden UMNO kemudian suka sama suka (ye ke?) tukar Kementerian Kewangan dengan Kementerian Pertahanan.

Apabila Mahathir suruh Najib tendang semua orang-orangnya, Pak Lah murka dengan kelakuan "nyanyuk" mantan PM itu. Akhir sekali Pak batalkan pesanan helikopter yang dipesan oleh Najib sehari sebelum bertukar potfolio. Aneh kan? Semua berkaitan dengan Najib.


Nasib TPM Najib belum selamat lagi walaupun Razak Baginda bebas. Tetapi 2 orang budak UTK kena bela diri. Suatu yang tidak mustahil nama Najib akan kedengaran lagi di Mahkamah. Tidak mustahil budak UTK akan "menelanjangi" Najib. Itu belum lagi Raja Petra. Semua ini semacam dah hampir sangat "checkmate" permainan chess antara Pak Lah dengan Najib.


Apa yang pasti, Pak Lah sedang sapu keluar segala sampah yang disembunyikan oleh Najib di bawah karpet !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...