ARTIKEL BOMBASTIK

Sunday, August 16, 2015

Apabila Anwar dikencing sekencing-kencingnya oleh DAP



Akhirnya dalang tercetusnya Langkah Kajang terbongkar.Saifuddin Nasution akhirnya melutut minta maaf kepada TS Khalid Ibrahim atas tuduhan fitnahnya kepada TSKI.

Selama berminggu-minggu TSKI dan Presiden PAS TG Haji Hadi dimaki hamun,difitnah akhirnya semua rakyat tahu siapa punya angkara dalam kes MB Selangor.

Rupa-rupanya dalam PKR juga ada GHB.Dalam kes ini Wan Azizah dan DS Anwar Ibrahim telah "dikencing sekencing-kencingnya" oleh GHB PKR Saifuddin dan Rafizi.

Yang pasti DAP paling gembira.Pertama, kerana Presiden PAS dihina dan dimaki oleh ahlinya sendiri(GHB PAS) dan yang kedua,TSKI dapat diturunkan.

Cumanya,harapan DAP mahu angkat Wan Azizah sebagai MB tidak kesampaian hasil kebijaksanaan TG Haji Hadi memintas rancangan jahat DAP.

Rupanya dalam PKR pun ada GHB macam dalam PAS.Kedua GHB samada dalam PAS dan PKR dibiayai oleh DAP.

1 comment:

Anonymous said...

Cuba berfikir sblm memberi kenyataan (terikut dgn didikkan ularnak suci tersohorlah nie). Hakikatnya kedua-dua pihak meminta maaf. Tak salah bermaafan, yg salahnya kalau mencela & melabel sesama manusia. Hanya Allah yg berhak mencela, tak tahulah pulak kalau ada manusia merasa dirinya terlalu hebat serta sempurna sesempurnanya hingga layak utk melabel, mencela dan mengeji sesama manusia (moga dilindungi Allah daripada syaitan dan sifat2 tercela)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...