ARTIKEL BOMBASTIK

Thursday, August 13, 2015

Kesilapan besar DAP.....



Sejak kematian Karpal Singh dan TGNik Aziz,perbezaan dan penentangan PAS-DAP semakin melebar.
Semasa hidup TG Nik Aziz dan Karpal,ada juga perbezaan dan "bertikam lidah" terutama isu Hudud.Tetapi kendur semula.TG Nik Aziz bijak bermain psiko apabila duduk sepentas dengan Karpal,arwah bergurau dengan maksud tersirat,"aku melihat bulan di dada Karpal".Bahkan arwah bawa kek sempena harijadi Karpal ke rumahnya di Pulau Pinang.

Soal Karpal maupun DAP tolak hudud,itu soal kedua.Hidayah di bawah kuasa Tuhan.

Kini sejak keduanya tiada lagi di dunia ini,semuanya jauh melangit.

DAP semakin "kurang ajar" dengan PAS.Amat jarang PAS menghina pimpinan DAP.Kita melihat PAS mengambil jalan "cermat,hemat,professional" apabila menyentuh rakan-rakan dalam PR.

Selepas menyakiti PAS dalam isu meraikan ADUN PAS Hulu Kelang dan Morib kemudian menghina Presiden PAS,menghuru hara kan PAS berpecah dua,DAP terutama Lim Kit Siang dan anaknya belum puas hati lagi dengan Presiden PAS.

Terkini,Kit Siang dakwa TG Haji Hadi bela PMNajib dalam isu 1MDB.Apa motif Kit Siang dan DAP ?

Kerja jahat Kit Siang dan DAP sedang berjalan :
1) mempengaruhi orang Cina dan non Muslim agar benci TGHaji Hadi,PAS,ulamak.
2) mempengaruhi golongan liberal Melayu Islam agar benci ulamak dan PAS dengan membuat persepsi ulamak dalam PAS khianat untuk bergabung dengan UMNO.
3) membentuk "Tentera Ahzab" bersama BN untuk menyekat hudud di Kelantan.
4) memecah belahkan orang Islam dari sudut politik.Usaha mereka berjaya dengan terbentuknya GHP.

Isu 1MDB adalah satu "bonus" buat DAP untuk melihat undi umat Islam berpecah lagi.

DAP semakin gembira apabila :
i) PAS berpecah jadi 2 team iaitu PAS dan GHP.
ii) UMNO berpecah  jadi 2 team iaitu team Najib dan team Muhyiddin.
iii) PKR berpecah  jadi  2 team iaitu team Azmin dan team Saifuddin/Rafizi.

Tetapi DAP tidak sedar,wajahnya semakin lama semakin menyerlah.Dulu,sejak berkawan dengan PAS,parti Islam untuk berjaya mengubah sangkaan orang Melayu terhadap DAP.Daripada parti chauvinis dan anti Islam kepada parti sederhana.

Kini,permainan jahat DAP telah di hidu oleh umat Islam.DAP kembali kepada wajah lama.Wajah hodohnya.Tambah satu lagi,macam perangai Yahudi.Mengadu dombakan sesama Islam/Melayu.

DAP tidak sedar semakin galak menyerang PAS dan Presidennya,semakin terbongkar dan terserlah wajah sebenarnya.

DAP perlu tahu,orang Islam mempunyai sirahnya untuk memahami politik.Antara pengajaran dalam Sirah ialah satu golongan Yahudi yang suka adu domba demi kepentingan sendiri.

Jika Yahudi zaman Rasulullah suka orang Arab bergaduh sesama sendiri demi perniagaan senjatanya,apakah DAP juga suka jika umat Islam meletakkan DAP di kandang yang sama dengan Yahudi?

Lim Kit Siang cuba tanya Ustaz Ahmad Awang ?




9 comments:

Anonymous said...

Jgn kawan dg DAP. Undi cina kita tak perlu. Jom kawan ngan Umno !?

Anonymous said...

PARTI PAS DAN PERLEMBAGAANNYA TAK ADA YANG SALAH TAPI PEMIMPINNYA YANG SALAH DAN BERBUAT ONAR > SEMUA ini kerana DIA dan pemimpin jemaahnya kunun pewaris nabi TAPI
1.dia fitnah calon pkr sbg penjual pil kuda?
2.dia hina presiden pkr konon tak ada kelayakan jadi mb?
3. dia cuba hasut azmin dgn jawatan mb?
4. Muktaman dan dewan ulama memutus dgn DAP Penang TAPI MASIH KEMARUK nak pegang jawatan di Penang, letak jawatan la KALAU MASIH ADA TELUR DAN MARUAH- lain le kalu masih cinta duit untuk bayar bil letrik dan kereta ha ha ha
5. ahli mendoa laknat pemimpin2 pro?
6. ahli mengeboo pemimpin2 pro?
7. ahli2 memijak gambar2 pemimpin2 pro?
8. dia gagal bentang ruu dlm mesyuarat pr wlpn dah janji?
9. dia dan penyokong2 melabelkan pemimpin2 pro dgn pelbagai gelaran jebon, tolol, barua yg tak Islam? tp mulut isle isle kunun padahal mcm mulut Longkang
10. masih lagi bertahaluf siyasi dgn dap di Selangor?
11. pas yg masih bertahaluf siyasi berlaku khianat?
12. dia selalu ponteng sidang parlimen? Sekarang macam sayang Najib
13. dia mencanangkan hudud Allah swt tapi tak ada satu hudud pun dlm ruu yg nak dibentangkan diparlimen yg DIA ponteng?
14. Macam merestui pemilihan muktamar lebih jilake dari Israel @ yahudi dengan MENGGUNAKAN CAI, Ulama pas pula seronok gila guna Cai
dan banyak lagi...AKU MEMERHATI KEHAIRANAN KELAKU MEREKA

Jambo Mana said...

Kalau DAP ni teruk sangat kenapa semakin ramai orang melayu mmenyertai DAP dan yang masuk tu bukan orang biasa2 tetapi orang yang dikenali ramai. PAS yang suci bersih ni makin ramai yang meninggalkanya dan ramai juga yang disuruh keluar kerana dari golongan yang dilihat tak sependapat dengan presiden dan msu. SELAMAT TINGGAL PAS SETELAH HAMPIR 30 TAHUN BERSAMA.

Anonymous said...

Teruknya ulasan dari barua n broker dap... hati tertutup demi survivle dgn dap....pemimpin ghb sanggup tinggal jemaah setelah kalah dlm pemilihan.... setelah sekian lama menerobos n mengudakan platform PAS untuk kejayaan diri.... memang dasar ghb yg munafiqun hariki....kacang lupakan kulit...pemecah jemaah wajib di perangi....

uum said...

Memang dasar kepala munafiqun pro syiah yg pandai bermuka demi matlamat... sanggup menggunakan golongan pro liberal yg tewas dlm mukhtamar memerangi Ulama dlm Jemaah dgn dana cina tawkey judi haram n black money... demi survivle dlm politik...ini lah masa yg cantik untuk pemerosesan pembersihan dlm Jemaah

Anonymous said...

penyokong pas jgn anggap hadi awe nabi dah laa...
tok leh kiro geng2 wala ni
puok2 dio jah betul
persidangan dewan ponteng sokmo
halal ke haram pendapatan kamu tu..

ahmad hafidz shafei said...

Tuduh menuduh adu domba, fitnah menfitnah ni dah jadi makanan asasi kpd puak ghb dan ayahnda mereka dap...inilah puak yg mengamalkan matlamat menghalalkan cara... Ingat sumpah baiah yg dilafazkan, Allah, malaikat dan sekelian pelaknat akan melaknat anda kerana khianat dr perjuangan...baik muhyiddin yassin pulak, walaupun kena pecat tapi x lari dari parti...

IBU TIJA said...

Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA

Jadwal KRL Agustus 2015 said...

silap kali ya :0

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...