ARTIKEL BOMBASTIK

Monday, April 29, 2013

Putrajaya:Semua beres kecuali SATU.......



Menjelang 5 hari lagi hari mengundi, satu demi satu kota UMNO dan BN runtuh. Berdutung-duyung rakyat menyatakan sokongan kepada PR.

Di Putrajaya kota kemegahan Mahathir dan UMNO, tiada lagi wajah-wajah ketakutan untuk pergi ke program Husam dan PR. Staf kerajaan dengan berani bersama keluarga berbondong-bondong hadiri ceramah PR.

Itulah tandanya Kota Putrajaya bakal bertukar tangan dari orang yang zalim lagi jahat kepada keadilan dan berhati rakyat.

Cumanya, ada satu lagi halangan yang belum dapat diatasi. Dikala PR mendapat sambutan hangat dari rakyat, UMNO menerusi JPN dan SPR sedang mengatur perjalanan warga asing untuk mengundi menjelang hari Ahad ini.

Percayalah, UMNO tidak akan berikan kemenangan percuma kepada PR.

Pengalaman di Terengganu menjelang PRU 2004, sambutan rakyat dan optimis tinggi pimpinan PAS Terengganu terhadap kemenangan begitu menggunung tanpa menyedari JPN dan SPR membuat tipudaya dengan melewatkan masa tamat mengundi, kekecohan di pusat mengundi kerana nama pengundi ditukar tempat mengundi dan undian lebih dari dua kali.

Kekalahan utama PAS di Terengganu adalah kerana SPR melanjutkan masa mengundi di Selangor agar pengundi Selangor sempat balik ke Selangor untuk undian kedua.

Peristiwa dan tipudaya ini bakal berlaku di Selangor kali ini dengan SPR dan JPN mengaturkan pengundi-pengundi Sabah dan warga asing mengundi di Selangor


Jika masalah utama ini dapat diatasi oleh PR, percayalah Putrajaya bakal dirampas dari Kerajaan Kroni !

Awas! Mahathir dan kuncu-kuncunya sedang mengatur sesuatu...........

Tipudaya Allah yang TERBAIK !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...