ARTIKEL BOMBASTIK

Tuesday, November 29, 2011

Perang bermula !


TPM Muhyiddin membuka gelanggang UMNO dengan ucapan rasis persis kursus Biro Tata Negara(BTN).

Dengan modal basi bercampur kahak lendir kuning, Muhyiddin dengan sekonyong-konyong membawa suara PERKASA dalam perhimpunan 3 sayap UMNO.

Muhyiddin juga membawa wajah Mahathir. Setiap butir ayatnya adalah ucapan Mahathir. Dikala PMNajib bersama Hajah Rosmah begitu bersemangat dengan Transformasi untuk menarik semula undi Cina tiba-tiba Muhyiddin menjadi makhluk perosak segalanya. Hancur dan punah projek Transformasi ciptaan Najib selama ini.

Tiga perkataan yang diucapkan oleh Muhyiddin yang menarik untuk kita senyum sinis :
i) Ibu segala pilihanraya.
ii) Jihad.
iii) Mujahid dan Mujahidah.

Begitu hebat Muhyiddin membakar semangat Pemuda,Puteri dan Wanita UMNO untuk mengekalkan kuasa dalam PRU 13 nanti.

Rumusan ucapan Muhyiddin adalah :
i) Menyeru ahli UMNO berjuang mati-matian demi mengekalkan kuasa pemimpin atasan. Yang penting, UMNO pegang kuasa supaya pimpinan senang dapat projek lembu, kapal selam, jet pejuang, kereta perisai, sekolah. Biar JKKK dan ahli bawah dapat sisa air basuh kaki pemimpin atasan.

Ayat Muhyiddin iaitu, "ibu segala pilihanraya" sama seperti ucapan Saddam Husien diambang kejatuhannya. Adakah perkara yang sama bakal dialami oleh UMNO. Mudah-mudahan.

ii) Menyeru seluruh pemuda, puteri dan wanita menlancarkan jihad dan menjadi mujahid dan mujahidah. Jika PAS buat Muktamar, masjid dan surau sekitar Kuala Lumpur penuh dan ceria dengan suasana qiyamulail dan tazkirah. Bila UMNO buat Perhimpunan Agung, "mujahid dan mujahidah" impian Muhyiddin akan meng"imarah"kan disko, kelab dangdut dan kelab malam ibu kota. Mereka ber"ibadah" dengan arak, dangdut dan perempuan simpanan.

Perhimpunan Agung UMNO kali ini adalah tempat yang sesuai Muhyiddin mempromosikan dirinya untuk menggantikan PMNajib nanti. Dengan peluang dapat memberi ucapan di ketiga-tiga sayap UMNO, Muhyiddin bakal mendapat populariti yang hebat.

Cumanya PMNajib perlu "memadamkan" segala isi ucapan rasis Muhyiddin pada ucaptama beliau nanti pada hari Jumaat nanti.

Adakah ucaptama Najib nanti sama seperti ucapan Mahathir ketika membalas balik "ucapan perang" Zahid Hamidi tahun 1998 dahulu yang membawa pemecatan Anwar dan pepecahan UMNO ?

1 comment:

easy learn computer said...

visit my blog n give a support... please add my blog to your blogroll

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...