ARTIKEL BOMBASTIK

Monday, September 19, 2011

Di rebus atau di celur ?


Setelah Prof Dr Zainal Kling membuat putaran sejarah 360 darjah yang mengemparkan dan mengharu-birukan sejarah negara dengan menyatakan negara kita tidak pernah dijajah British, tiba pula giliran rakannya Dr. Kamarudin Kachar untuk berdondang sayang atas pentas PERKASA untuk membelasah Haji Muhammad Sabu.


"Mat Sabu mari sini saya mahu tempeleng dia, jangan main-main dengan kita... Mat Sabu hingus belum kering, biadap dan kurang ajar, kita rebus dia hidup-hidup dan jangan perlekeh Islam dan Melayu," Itulah antara ayat-ayat "cinta" yang dihamburkan oleh bekas orang kuat UPM, BTN dan anti Gerakan Islam.


Daripada ceramahnya, baru kita tahu bahawa Kamarudin Kachar pernah jadi Tentera Penjajah tahun 1949 sebelum Merdeka. Patutpun beliau begitu murka kepada Mat Sabu.


Nampaknya Kamaruddin Kachar "melondeh" identiti sebenar beliau kerana pernah menjadi talibarut dan tentera penjajah. Sepatutnya benda yang aib tidak payah di"glamourkan". Memalukan diri sendiri. Malulah sikit weeh!


Lebih menampakkan intelektualnya setaraf JKKK atau rendah sikit daripadah JKKK, apabila beliau mahu "rebus" Mat Sabu hidup-hidup.


Adakah Kamarudin Kachar tidak sedar dirinya adalah "kangkung" yang amat elok di "celur" dan harga kangkung di pasar tani sekitar RM1 sahaja. Itulah harga maruah Professor seperti Kamarudin Kachar, Ramlah Adam, Zainal Kling dan puluhan Prof yang mengampu UMNO.

2 comments:

Anonymous said...

Tuan,

ini kangkung tuo, 'liek'.

Anonymous said...

DATUK KK HANDA NAK MAMPUIH KAU ,CAMTU OGHANG GHOMBAU,DATUK SEKEH KEPALO MAT SABU LOPEH TU BIAR DEN SEPAKAN KEPALO DIO ,NAK JADI TALI BARUT KAFIR LAKNATULLAH.JANGAN TAKUT TOK ,DEN ADO DIBELAKANG DATUK,DIO OGHANG TU SEMUO TIN KOSONG ,HABUK PUN TARAK .HIDUP DATUK KK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...