ARTIKEL BOMBASTIK

Wednesday, February 3, 2010

Malangnya Najib punya Nasir !


Malang lagi buat PMNajib. Mungkin kemerahan bibir Najib bertambah "nyala" akibat perbuatan anak buahnya Nasir Safar mengucapkan kata-kata rasis di hadapan kaum Cina dan India tempohari.


Dalam kegilaan Najib dan UMNO berpropaganda 1Malaysia untuk pancing semula undi orang Cina dan India, tiba-tiba Pegawai Khasnya Nasir Safar buat "onar".


Sebenarnya ramai lagi orang-orang keliling Najib ber"otakkan" BTN. Mereka inilah yang bakal merosakkan projek 1Malaysia tajaan Najib.
Peristiwa penghinaan terhadap kaum Cina dan India oleh Pegawai PM dalam Majlis Kerajaan di negeri pemerintahan UMNO(Melaka) di hadapan penyokong MCA dan MIC menunjukkan keangkuhan dan kesombongan UMNO.
Suatu yang memelikkan mengapa seorang yang berjawatan Pegawai Khas PM sanggup mengucapkan demikian. Sepatutnya Nasir itu lebih faham konsep yang ingin di bawa oleh Najib tetapi sebaliknya. Umpama mencurah gulai kenduri kahwin. Merosakkan majlis.
Mungkin Nasir punya muslihat dan agenda lain. Beliau pernah berkhidmat untuk Muhyiddin semasa Muhyiddin jadi MB Johor dahulu.
Mungkinkah ucapan Nasir sememangnya "disengajakan" untuk malukan Najib?
Apa yang pasti, permusuhan sesama UMNO lebih dahsyat berbanding permusuhan UMNO dengan PAS! Ini adalah fakta.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...