ARTIKEL BOMBASTIK

Saturday, July 11, 2015

Satu lagi kerja jahat DAP.....


Setelah PAS pecah dua apabila selesai Muktamar dan secara rasmi putus hubungan PAS-DAP.Sesuatu yang dinantikan  dan diidamkan DAP. Kini Lim Guan Eng mengarahkan PKR menerusi mulut S/U PKR Saifuddin Nasution memainkan peranan pula.

Diungkitnya "kisah" isu MB Selangor dulu.Peristiwa yang berlaku di Kuala Terengganu.Sasarannya keperibadian Presiden PAS lagi.Setelah selesai Lim Guan Eng dan ayahnya menyerang peribadi TG Haji Hadi, kini Saifuddin pula mengambil alih tugas itu.

Apa motifnya ? Seperti biasa kerja DAP untuk pecahbelahkan PKR pula.Kita lihat nanti PKR bakal berpecah dua.Satu sokong pakatan PAS-PKR seperti team MB Azmin Ali dan satu lagi team Saifuddin menyokong pakatan PKR-DAP sahaja di Selangor.

Saifuddin memang dikenali sebagai penyokong G18.Lihat pertemuan G18 di Kota Bahru baru-baru ini bersama pimpinan DAP.

Yang akan menjadi mangsa keadaan ialah DS Anwar di penjara dan isterinya Wan Azizah.Semuanya permainan DAP.Pecahkan PAS dan PKR.Jika PKR berpecah dua,bertambah lagi koleksi permainan DAP : Antara koleksinya jahatnya :

a) Menyerang peribadi TG Presiden PAS.
b) Memecahkan PAS dengan meraikan G18.
c) Memburuk-burukkan imej  ulamak PAS. 
d) menanamkan tanggapan buruk dan negatif masyarakat terutama non muslim kepada pimpinan ulamak PAS.
e)memecah belahkan PKR dengan ugutan agar PAS di singkirkan dari Kerajaan Selangor.
f) Mewujudkan team pro DAP dalam PKR seperti G18 dalam PAS.

Cuba perhatikan.Kerja jahat DAP ini berlaku ketika Anwar di dalam penjara.Anwar tidak boleh buat apa-apa.

Lihat,betapa setiap kenyataan dari ulamak dalam PAS akan di spin kan menjadi "cantik"seolah-olah PAS esok lusa bersama UMNO.Tanpa kita ketahui dalam masa yang sama tangan celaka DAP telah berjabat tangan dengan UMNO dan BN untuk bersatu menentang hukum hudud yang di bawa oleh PAS.

DAP...memang celaka!

 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...