ARTIKEL BOMBASTIK

Monday, November 24, 2008

Awas! UMNO sedang lepaskan hantu-hantu raya.


Nampaknya akhir-akhir ini semangat api perkauman semakin menyala di Malaysia. Bermula demo di Pulau Pinang merebak di Selangor dan terkini di Kuala Lumpur. Yang peliknya semua dilulus dan diberi permit oleh polis. Bahkan semacam dialu-alukan oleh polis. Tiada topi kepala merah. Tiada water cannon. Kalau boleh polis hendak hamparkan permaidani merah buat mereka. Maaf...layanan ini istimewa khas buat UMNO dan "hantu raya" peliharaan mereka seperti PEKIDA, Pewaris, PERKASA dan terbaru Persatuan Pengguna Islam Malaysia(PPIM)pimpinan Dr Maamor Mansor. Semoga Teras Melayu pimpinan Cikgu Azmi Hamid tidak tersesat seperti PPIM !


Sasaran utama golongan ala Klu Klux Klan ini adalah orang Cina dan India. Dengan menggunakan atas nama Melayu, Raja Melayu dan Islam, mereka mengapi-apikan fahaman perkauman. Di ambang UMNO sedang nazak dan sedia ditalqinkan, mereka lepaskan "hantu raya" untuk mengalihkan tumpuan isu nazak UMNO kepada isu perkauman.


Perjuangan hantu raya peliharaan UMNO ini ialah untuk memastikan azab siksa UMNO menghadapi saat kematian yang jelik lagi jijik tidak dilihat dan tidak disedari oleh rakyat Malaysia. Maka hantu raya UMNO ini akan merayau-rayau sambil melolong perkauman.


Untuk menghadapi gangguan hantu raya peliharaan UMNO ini, Rakyat Malaysia perlu berbuat sesuatu. Gunakan "bomoh" dan "jampi" yang berkesan. Di sini kita melihat "bomoh" paling ampuh untuk hadapi gangguan hantu raya UMNO ialah DS Anwar, TG Haji Hadi dan Lim Kit Siang dan "jampi" paling berkesan menghapuskan hantu raya ini ialah setiap perhimpunan mesti libatkan semua kaum.

Tunjukkan semakin kuat gangguan hantu raya UMNO semakin kuat perpaduan rakyat Melayu, Cina dan India.

Semua pimpinan PR perlu turun padang bersama rakyat. DS Anwar, TG Hadi Awang dan Lim Kit Siang mesti senantiasa bersama di setiap program dan perhimpunan rakyat. Ingat ! rakyat Malaysia ingin melihat perpaduan semua parti PR. Selaraskan setiap kenyataan tentang isu perkauman dan agama.

Semakin banyak gangguan hantu raya UMNO, semakin benci dan jelik orang Cina dan India kepada UMNO. Sebenarnya orang Cina dan India tidak benci Melayu bahkan mereka semakin dekat dan sayang kepada PAS. Hanya UMNO lambang kejahatan bagi mereka.


2 comments:

prachai said...

Saya seorang bukan Melayu.

Di bumi Malaysia ini,

Saya cintakan saudara Melayu, India, Cina, Iban, Kadazan, yang berakhlak mulia;

Saya bencikan orang Melayu, India, Cina, Iban, Kadazan yang tamak, rakus dan tidak mempedulikan prinsip keadilan untuk semua.

Saya percaya semua orang boleh hidup harmonis kiranya orang politik tidak mengacau dengan racun politik mereka.

Semua kaum mempunyai orang baik; begitu juga semua kaum mempunyai orang jahat.

Dekati yang baik, jauhi yang jahat.

Anonymous said...

After getting more than 10000 visitors/day to my website I thought your tokpepijat.blogspot.com website also need unstoppable flow of traffic...

Use this BRAND NEW software and get all the traffic for your website you will ever need ...

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com

In testing phase it generated 867,981 visitors and $540,340.

Then another $86,299.13 in 90 days to be exact. That's $958.88 a
day!!

And all it took was 10 minutes to set up and run.

But how does it work??

You just configure the system, click the mouse button a few
times, activate the software, copy and paste a few links and
you're done!!

Click the link BELOW as you're about to witness a software that
could be a MAJOR turning point to your success.

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...