ARTIKEL BOMBASTIK

Tuesday, January 20, 2015

CHARLIE HEBDO :Eropah diambang Perang Salib


Ketika Mujahidin menguasai Afghanistan,tiba-tiba Taliban muncul dan mengalahkan Mujahidin.Setelah 3 tahun menguasai Afghanistan,Amerika mencipta September 11 untuk menyerang Afghanistan dan Iraq.

Kini skrip itu seolah-olah berulang.Dalam situasi regim Iraq dan Syria diambang kekalahan,tiba-tiba ISIS timbul dan begitu kuat.Kemudian Amerika beri amaran kepada dunia tentang bahayanya ISIS.Akhirnya Charlie Hebdo dijadikan "bahan ujikaji" seperti bangunan WTC dalam peristiwa September 11.

Kita melihat ini adalah permainan Amerika dan kuncunya Israel.Peranchis dijadikan "makmal ujikaji" kerana Peranchis baru sahaja menngiktiraf Palestin.Selepas ini sasaran ujikaji beralih ke Britain,Jerman dan Canada.Semuanya gara-gara mengiktiraf Palestin.

CIA dan MOSSAD sedang bermain api untuk membakar umat Islam di Eropah.Mereka menyaksikan dengan gerun kebanjiran umat Islam di benua Eropah terutama di Peranchis dan Britain.CIA dan MOSSAD sedang meniup api kebencian agar kerajaan dan rakyat Eropah membenci Islam.

Dan Charlie Hebdo adalah permulaan untuk Perang Salib di Eropah.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...