ARTIKEL BOMBASTIK

Sunday, October 21, 2012

Teruskan kePORNOan anda...Soi Lek !


Sebelum Peristiwa 9/11, ramai rakyat Amerika mempunyai dua sikap terhadap Islam iaitu tidak peduli tentang Islam dan satu lagi bersikap prejudis terhadap Islam. Semuanya negatif.


Selepas tragedi 9/11 dan Presiden Bush ketika itu melancarkan kempen Islamfobia, sikap rakyat Amerika khasnya dan Barat umumnya terhadap Islam berubah. Mereka mengkaji tantang Islam. Al Quran laris terjual di kedai buku. Dan ramai yang masuk Islam dan ramai yang mengubah persepsi negatif terhadap Islam .

Situasi inilah yang tidak diambil iktibar oleh Chua Soi Lek dan kuncu-kuncunya. Siang malam Soi Lek dan pengikutnya serta GERAKAN menyerang,menghina dan memperlekeh hukum Hudud . Tentunya dia menyangka masyarakat Cina (non Muslim)khasnya akan meninggalkan PR dan kembali menyokong MCA dan BN. Itu satu pengiraan yang silap besar.

Serangan Soi Lek dan kuncunyanya terhadap hukum hudud sebenarnya bakal mengulangi apa yang berlaku di Amerika dan Barat selepas Tragedi 9/11. Percayalah.

Barangkali Soi Lek masih bermimpi hidup di zaman 60an di mana berlakunya 13 Mei. Masyarakat sekarang sudah berbeza dari cara berfikir. Adakah Soi Lek dan GERAKAN masih menganggap masyarakat Cina terutama anak muda berfikiran kuno,perkauman dan rasis seperti beliau?

Cara pemikiran Soi Lek sama seperti Mahathir. Masih bernostalgia zaman dahulu. Mahathir masih terbawa-bawa lagak PM sementara Soi Lek dengan pemikirannya yang memperbodohkan masyarakat Cina dengan ugutan demi ugutan untuk menakutkan kaum Cina.

Mungkin Soi Lek mempunyai agenda bersama UMNO.Tugas Soi Lek menghina hukum hudud dan tugas UMNO menghangatkan semula Tragedi 13 Mei. Matlamatnya sama.
Menakutkan orang Cina dan menaikkan kemarahan orang Melayu ! Jika ini berlaku, maka UMNO muncul seperti Superman untuk menyelamatkan keadaan. Alah...macam lakonan dulu....Peristiwa 13 Mei ! Apakah kau lupa ?

1 comment:

High School Diploma Online said...

Great blog and post, keep it up i will be subscribing to your feed!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...